Grove4L Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik heb Camtasia trial versie gedownload maar elke keer als ik een filmpje van san andreas wil opnemen loopt het spel vast... Kan iemand helpen? Reageren
Kidco5 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik heb Camtasia ook, maar ik heb ook al gemerkt dat je daarmee geen spelletjes kunt opnemen omdat die inderdaad vastlopen of heel traag gaan. Ik heb het ook al eens geprobeerd met HyperCam, daarmee werkt het wel, alleen is het nadeel dat je bij de trialversie links bovenaan de tekst 'Unregistered HyperCam 2' ziet. Een link om HyperCam te downloaden, vind je hier. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Aanvulling op Kidco: Een ander mooi gratis programma is Fraps wat >alhier< te downloaden is. Reageren
viceplayer Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik heb Camtasia ook, maar ik heb ook al gemerkt dat je daarmee geen spelletjes kunt opnemen omdat die inderdaad vastlopen of heel traag gaan. Ik heb het ook al eens geprobeerd met HyperCam, daarmee werkt het wel, alleen is het nadeel dat je bij de trialversie links bovenaan de tekst 'Unregistered HyperCam 2' ziet.Een link om HyperCam te downloaden, vind je hier. Ik heb ook Hypercam maar de kwalitijd is heel slecht weet eimand hoe dat kan??? Reageren
K.O. Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Dit komt doordat de kwaliteit van Hypercam zelf gewoon heel slecht is. Je kunt wel de framerate zelf instellen en de kwaliteit zo kunstmatig verhogen, maar supergoed zal het niet werken. Voor een filmpje van een goede kwaliteit adviseer ik dus om een ander programma te gebruiken. Met Fraps is de kwaliteit al een stuk beter (en er verschijnt, naar mijn weten, geen tekst in beeld), maar je krijgt dan wel supergrote film-bestanden. Een echt goede kwaliteit camera met relatief kleine bestanden heb ik nog steeds niet gevonden, dus het is maar waar je voor kiest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.