ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Ik was even aan het proberen met de ¨het komt¨ sig en ik heb eens een simpele animatie erin gezet. Wat voor cijfer geven jullie hem? Wat moet er beter? EDIT: Omdat veel mensen de bovenstaande lelijk vonden, heb ik ook nog 1 zonder animatie gemaakt en wat meer ¨passend¨: Bewerkt: 18 mei 2007 door ifc3 Reageren
Dastard Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 9/10...Ik vind de achtergrond niet passend Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 9/10...Ik vind de achtergrond niet passend Het was eingelijk de bedoeling dat die golven uit die schotel kwamen, maar dat lukte niet helemaal en toen dacht ik: dit is ook een leuk effect, maar het past er idd. niet zo goed bij. Reageren
.Djanick Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 ik vind het een te makkelijke signature, je hebt er eigenlijk niets aan gedaan behalve dat je een bewegende BG erin hebt gezet, die sataliet erbij en de tekst. de sataliet is zowiezo niet mooi verwerkt in de signature en het lijkt dus net of hij er niet in zit maar er gewoon uit staat. ook de font vind ik erg standaard. 4/10 Reageren
D Corleone Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 9/10...Ik vind de achtergrond niet passend Het was eingelijk de bedoeling dat die golven uit die schotel kwamen, maar dat lukte niet helemaal en toen dacht ik: dit is ook een leuk effect, maar het past er idd. niet zo goed bij. Je kon de bg misschien iets naar links zetten, dan leek het misschien meer op dat het uit de schotel komt. Nu mijn rate: De schotel is misschien een beetje simpel uitgeknipt, nu zie je witte puntjes. Dat vind ik niet mooi. En de schotel is ook een hele andere kleur dan de bg. Zoals ik al zei kon je misschien de bg wat naar links zetten. En de font vind ik ook niet echt bijpassend... 6/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Leuek animaite, maar dit lijkt net de zee! Ook vind ik je rader er nogal op ''geplakt'' 6/10 Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 ik vind het een te makkelijke signature, je hebt er eigenlijk niets aan gedaan behalve dat je een bewegende BG erin hebt gezet, die sataliet erbij en de tekst. Die bewegende BG was best lastig hoor. de sataliet is zowiezo niet mooi verwerkt in de signature en het lijkt dus net of hij er niet in zit maar er gewoon uit staat.ook de font vind ik erg standaard. 4/10 Die Schotel is best lastig om er mooi in te krijgen, dus liet ik het maar standard. ps: Raad de font dan eens als ie zo standard is. 9/10...Ik vind de achtergrond niet passend Het was eingelijk de bedoeling dat die golven uit die schotel kwamen, maar dat lukte niet helemaal en toen dacht ik: dit is ook een leuk effect, maar het past er idd. niet zo goed bij. Je kon de bg misschien iets naar links zetten, dan leek het misschien meer op dat het uit de schotel komt. Nu mijn rate: De schotel is misschien een beetje simpel uitgeknipt, nu zie je witte puntjes. Dat vind ik niet mooi. En de schotel is ook een hele andere kleur dan de bg. Zoals ik al zei kon je misschien de bg wat naar links zetten. En de font vind ik ook niet echt bijpassend... 6/10 Welke font zou ik dan wel kunnen gebruiken? En die animatie is lastig te verplaatsen, mischien maak ik hem wel weer even overnieuw als ik tijd over heb. Of moet ik die schotel naar het midden verplaatsen? Leuek animaite, maar dit lijkt net de zee! Ook vind ik je rader er nogal op ''geplakt'' 6/10 De Zoom-Blur-Alpha truc lukte niet bij deze (nog lelijker en dan herkende je niet wat het was). Mischien zal ik ook eens Fireworks erbij halen? Reageren
.Djanick Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 de sataliet is zowiezo niet mooi verwerkt in de signature en het lijkt dus net of hij er niet in zit maar er gewoon uit staat.ook de font vind ik erg standaard. 4/10 Die Schotel is best lastig om er mooi in te krijgen, dus liet ik het maar standard. ps: Raad de font dan eens als ie zo standard is. het gaat er niet om of ik de naam van de font ken maar hoe die eruit ziet voor mij, ik vind hem eruit zien als een standaard font, en je kan de sataliet er wel degelijk beter in verwerken, ik weet niet of je Paint shop pro gebruikt maar als je dat gebruikt kan je altijd de tool feather gebruiken Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 de tool feather En nu in het Nederlands A.U.B. Reageren
.Djanick Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 de tool feather En nu in het Nederlands A.U.B. haha, ik weet niet of je psp gebruikt maar als je dat wel doet is dit hier een goeie link voor je. het is een tut van levi waar hij in uitlegd hoe je met feather moet omgaan hopelijk heb je er wat aan Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 de tool feather En nu in het Nederlands A.U.B. haha, ik weet niet of je psp gebruikt maar als je dat wel doet is dit hier een goeie link voor je. het is een tut van levi waar hij in uitlegd hoe je met feather moet omgaan hopelijk heb je er wat aan Zeg dan gewoon Ga naar Magick Wand tool en zet feather aan.... ipv feather tool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.