Twankala Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Type: render Stijl: nvt Grootte: wat de orginele maat is Afbeelding: nvt (eigen keuze) Tekst: nvt Rand: nvt Kleuren: nvt Render (optioneel): van gta 3 en verder het hoofd en lichaam Extra (optioneel): zoals je ziet, ik wil van gta 3 en verder de hoofdpersonen in render, waarbij je het hoofd en het lichaam ziet. graag wil ik de renders zo scherp mogelijk hebben Bewerkt: 20 mei 2007 door twankala Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Je aanvraag is fout, en is daarom gesloten. Lees de Aanvraag regels even door om te zien hoe je wel een aanvraag moet plaatsen. Zodra je een aangepaste aanvraag klaar hebt, kan je die per pb naar mij of naar .Levi. sturen, zodat één van ons dit topic kunnen editten en weer openen.. EDIT: juiste lijste ontvangen, aanvraag heropend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.