PrI3sT Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 hey een vraagje ik denk dat je in san andreas 4 verschillende dildo's kunt hebben als je de code doet van allemaal hoeren die op je af komen hebben ze er soms 4 verschillende bestaat dit echt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Je hebt meer verschillende hoeren in het spel, maar deze staan geheel los van de Dildo's, die overigens alleen in de kleur 'paars' te krijgen zijn. De Vibrator, dat hier een 'trillende' afleiding van is, heeft een beige/witte kleur. @Moonbeam Hieronder: Oh op die manier, maar je kunt deze 'speeltjes' niet zelf gebruiken, ze worden vastgehouden door de hoertjes. Bewerkt: 18 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Je hebt toch ook de zilveren dildo daar is er maar en van in het spel..... Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Het spijt me, Pennywise, maar er is wel degelijk een cheat die 'hoeren' die je met dildo's achtervolgen veroorzaakt: Vrouwenmagneet. CJ draagt het Gimp Suit, en trekt vrouwen aan met "speeltjes" in hun handen. BEKKNQV (Voor de PS versie zie hier.) Ook is er nog een - wit - type dildo, naast het paarse model. @Pennywise: Als je ze, tsja, doodslaat kun je dacht ik de objecten gewoon oppakken en gebruiken. Bewerkt: 18 mei 2007 door Moonbeam Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Als je in de garage cq. Pay 'N Spray van Michelle Cannes (1ste ontmoeting in de rijschool) kijkt zal je zien dat zij ook een uitgebreidde collectie "speeltjes" heeft, deze kan CJ echter niet pakken en zijn daar puur als decoratie en om je een idee te geven wat Michelle doet als ze geen koffie drinkt . Ook hangt er in een sexshop een soort van kettingzaag aan het plafond waarbij de ketting is vervangen door een dildo ook deze is alleen als decoratie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.