Siriouz Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Ik heb mijn fantasie de vrije loop gelaten na de film Cars (jaja ) gezien te hebben, en ben begonnen aan een Nascarwagen. in de versie met interieur zit zo'n 5 uur werk, de rest een uurtje of 4. maar ik kan geen motorblok of spiegels maken, dus als iemand deze wagen af wil maken voor mij (het is een sketchup model), dus de velgen eronder plaatsen enzovoort enzovoort, dan hoor ik het graag. ik ben nog bezig met de juiste kleur maar dat zal ook wel loslopen. alleen het geluid moet speciaal zijn verder. geen standaard Hotring geluid, gewoon veel zwaarder. geintresseerden, stuur maar een PM met je msn en dat je de auto wilt, dan stuur ik m simpel via msn. ik zal echt blij zijn als iemand deze auto voor mij ingame kan krijgen. Bewerkt: 18 mei 2007 door Siriouz Reageren
SWYV Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 sjieke bak maar hmm als jij hem echt ingame wilt hebben vrees ik dat er heel veel onzichtbare vlakken te komen hoor, gewoon die paarse vlakken omdraaien met "reverse faces" (eerst rechtermuisknop en dan dit functie gebruiken) tot jij alles wit of beige kleur vlakken hebben (en nee geen gekleurde vlakken maken met de material editor want het helpt niet Reageren
Siriouz Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 sjit ik wist dat het kon maar niet meer hoe! mja bedankt dus, dat probleem is bijna opgelost alleen met de sidepipes loop ik nog een beetje te kloten! komt wel goed allemaal. Reageren
superjetze Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 leuke mod waar kan je hem downloaden.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Je kunt niet elk model dat je hier ziet downloaden... Reageren
Siriouz Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 nee idd, hij is (nog) niet te downloaden. ik moet de vormen nog wat afwerken, en als iemand mij hiermee zou willen helpen, graag. ik kan echt alleen basisdesignen... Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 wordt er nog aan gewerkt want hij ziet er echt wel vet uit Reageren
Siriouz Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 wordt er nog aan gewerkt want hij ziet er echt wel vet uit op het moment niet, ik zoek iemand die m voor me af kan maken, dusss... Reageren
bramboy Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) ik wil best maar ik zal hem wel een beetje gaan v*rn**k*en pb me effe met de link en ik zal kjiken of het lukt, of een mailtje in my profiel zie je mijn e-amil adres Of zet in je sig een plaatje met wie wil hem afmaken ofzo Bewerkt: 25 augustus 2007 door bramboy Reageren
breadfish_gta Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 wlke merk auot is dat? ik vind m persoonlijk uberlelijk Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 @hierboven: Hij heeft hem helemaal zelf bedacht en vooral een auto maken met sketchup is erg moeilijk. Ik vind hem opzich wel vet maar word hier nog aan gewerkt? Greetz Reageren
Gangsta Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Knap dat je dat gedaan hebt in Sketchup. Sketchup is een slecht programma voor 'auto's maken', maar jij hebt het goed gemaakt! Nog alleen een mooi kleurtje en dan is je auto nog beter. KUTGW! Edit: Ik zie nu ook dat je een interrior met een stuur en al hebt gemaakt! Super goed gemaakt hoor! Bewerkt: 26 augustus 2007 door Gangsta Reageren
Siriouz Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) tjaa ik was eigelijk niet zo verstandig, het interieur klopt niet helemaal, ik heb het er later helemaal ingebouwd... en qua kleur ben ik nog bezig. heeft iemand mss iets van een lichtglitterblauw voor me? en ik ben nog steeds opzoek naar iemand die onder andere de velgen eronder kan krijgen, want mij gaat dat niet lukken. ik maak alles uit de vrije hand, dus gewoon opmeten en zorgen dat de rechter en de linkerhelft er precies hetzelfde uit zien. ik maak geen gebruik van de copieeren en plakken omdat het niet goed werkt in sketchup... Bewerkt: 26 augustus 2007 door Siriouz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.