kristof01 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hallowtjes Voor een filmpje te maken moet ik 2 prostituees tegen elkaar laten vechten. Ik heb dit al aangepast in de PED DATA, maar merk geen verschil . Ik heb het zo gedaan: PROSTITUTE Hate PROSTITUTE Reageren
Jopper47 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Misschien komt het doordat de prostituees zichzelf niet kan haten... Van J.V Bewerkt: 18 mei 2007 door Johannes47 Reageren
kristof01 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Misschien komt het doordat de prostituees zichzelf niet kan haten...Van J.V Ik heb het ook al geprobeert met andere pets, maar dat werkt ook niet . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik weet niet of het werkt (nooit geprobeerd ) maar het lijkt me logisch dat het zou werken. In pedgrp.dat staan de groepen gedefinieerd, daar staat welke models er bij welke groepen hoort. We kiezen 2 groepen uit, bijvoorbeeld prostituees en Gang 1 (Ballas) BFYPRO, HFYPRO, WFYPRO, SFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES SWFOPRO, SBFYPRO, SHFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES (SF) VWFYPRO, VBFYPRO, VHFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES (VEGAS) BALLAS1, BALLAS2, BALLAS3 # Gang 1 (BALLAS - Rival Black Gang - AKA FLATS) En dan gewoon 2 models omdraaien, en de ballas als HATE zetten van andere prostituees. Let wel op dat Ballas alleen in Los Santos te vinden zijn. Dus bijvoorbeeld zo: BFYPRO, HFYPRO, WFYPRO # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES BALLAS1, BALLAS2, BALLAS3, SFYPRO # Gang 1 (BALLAS - Rival Black Gang - AKA FLATS) En dan natuurlijk ook uit de ped.dat: PROSTITUTE Hate GANG1 Dan zal SFYPRO ruzie hebben met BFYPRO, HFYPRO en WFYPRO. Wie weet werkt het wel... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Idd. Zo werkt het. HEb ik ook gedaan voor een filmpje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.