RichardX Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hallo ik heb weer eens gtasa geinstaleerd en nou speeltie gewoon goed enso geen problemen maar alleen de Camera staat omgedraaid dus ik zie de auto aan de voorkant ik heb alles geprobeerd in de opties alleen ik kom er niet uit help me plz alvast bedankt! :$ Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ga naar de map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Verwijder hier h et bestandje 'gta_sa.set'. Nu zijn je settings weer helemaal standaard, verder is er niets veranderd. Je camera zal dus weer in de standaard mode staan, zodat je weer 'gewoon' beeld hebt bij het rijden. Reageren
RichardX Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ga naar de map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Verwijder hier h et bestandje 'gta_sa.set'. Nu zijn je settings weer helemaal standaard, verder is er niets veranderd. Je camera zal dus weer in de standaard mode staan, zodat je weer 'gewoon' beeld hebt bij het rijden. Ja het werkt hartelijk bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.