Jump to content

gogo spacemonkey

Recommended Posts

Geplaatst:

je kunt ook verplichten om er screenshots bij te zetten. maar goed :duh:

mijn hoogtse score is denk ik onder de 100. Ik heb het spel 1 keer gespeeld en er direct weer mee gekapt omdat het gewoon waardeloos was. Ik speel geen game om daarin weer games voor de atari ofzo te spelen :duh:

Maar goed, als jullie je tijd graag willen verdoen met een 2D ***spel, ga gerust je gang :bier:

Geplaatst:
je kunt ook verplichten om er screenshots bij te zetten. maar goed :duh:

mijn hoogtse score is denk ik onder de 100. Ik heb het spel 1 keer gespeeld en er direct weer mee gekapt omdat het gewoon waardeloos was. Ik speel geen game om daarin weer games voor de atari ofzo te spelen :duh:

Maar goed, als jullie je tijd graag willen verdoen met een 2D ***spel, ga gerust je gang :bier:

Het is toch leuk dat je de mogelijkheid hebt om zo'n oude spellen te spelen?

ontopic: ik had iets van 300, ik speel het vrijwel nooit maar ik vindt het wel grappig :)

Geplaatst:

Rond de 500 denk ik. Alleen speel ik dit spel nooit. :puh: Ik speel heel soms Bee Bee Gone, maar voor de rest niks van die minigames. :puh:

Geplaatst:

Omdat ik denk dat er anders een hoop spam komt, wat ook verzonnen kan zijn, is bij deze een screenshot verplicht. Ieder volgende bericht hier moet dus een screen bevatten van de topscores (zoals in het eerste bericht van dit topic), anders wordt hij verwijderd.

Bij voorbaat dank.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...