Jump to content

Nieuwe geruchten (van een "betrouwbare" bron)


Sjoeter

Recommended Posts

Ik sprak vanavond een vriend van mij, die bij een elektronica gigant werkzaam is.

hij ving op, van een gesprek tussen een afdelingmanager en iemand werkzaam voor (hoogstwaarschijlijk) het distributie bedrijf dat hier in nederland/benelux voor rockstar de distibutie van games regeld. deze "iemand" was in het bezit van een laptop met 3 video files van GTA IV

1 daarvan was de trailer die iedereen al lang heeft gezien, maar het andere video bestand was een stukje ingame waar Nico na een stukje te hebben gelopen naar een pin automaat loopt en gaat pinnen. het derde filmpje heeft mijn bron niet gezien. verder stonden op de laptop een lading screenshots en gameart (die niet uit een gescand magazine afkomstig waren).

de persoon wist hem ook te vertellen dat er zeer binne kort als reclame stunt een Zeecontainer container%20huur%2020ft.png

(zoiets) met daarin een groot scherm en een x aantal stoelen en een ps3/x360 met een demo van het spel

(demo kan ook een video-demo zijn) de wereld rond gaat. (als dit waar is) zal de container vanuit New York alle grote wereldsteden (die bereikbaar zijn via water) aan doen. de "iemand" zou zijn best gaan doen om de container ook nederland aan te laten doen.

ik vond dit wel even een speciaal iets om te melden.

(ps. dit zijn geruchten. niets ervan is bevestigd!)

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sprak vanavond een vriend van mij, die bij een elektronica gigant werkzaam is.

hij ving op, van een gesprek tussen een afdelingmanager en iemand werkzaam voor (hoogstwaarschijlijk) het distributie bedrijf dat hier in nederland/benelux voor rockstar de distibutie van games regeld. deze "iemand" was in het bezit van een laptop met 3 video files van GTA IV

1 daarvan was de trailer die iedereen al lang heeft gezien, maar het andere video bestand was een stukje ingame waar Nico na een stukje te hebben gelopen naar een pin automaat loopt en gaat pinnen. het derde filmpje heeft mijn bron niet gezien. verder stonden op de laptop een lading screenshots en gameart (die niet uit een gescand magazine afkomstig waren).

de persoon wist hem ook te vertellen dat er zeer binne kort als reclame stunt een Zeecontainer

(zoiets) met daarin een groot scherm en een x aantal stoelen en een ps3/x360 met een "speelbare" demo de wereld rond gaat. (als dit waar is) zal de container vanuit New York alle grote wereldsteden (die bereikbaar zijn via water) aan doen. de "iemand" zou zijn best gaan doen om de container ook nederland aan te laten doen.

ik vond dit wel even een speciaal iets om te melden.

(ps. dit zijn geruchten. niets ervan is bevestigd!)

ik hoop dat het allemaal klopt, misschien komt er binnekort een nieuw filmpje of zo :D

en de container stunt lijkt me geweldig :puh: wie verzint het ;) , Rockstar humor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nee sorry ik geloof je verhaal ook niet, het is te mooi! :puh: en rockstar heeft nog nooit een GTA demo uitgegeven, dus nu gaat dat denk ik toch ook niet gebeuren.

mag, je mag vinden wat je wilt. maar 1 ding kan ik je zeggen: ik heb het niet uit mijn duim gezogen, en die gozer die het mij vertelde vertelde het met z'n soeplesse dat ik er niet aan twijfelde. but then again heb ik geen bewijzen niets dus het blijft afwachten wat hier van waar is. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een container? Tuurlijk, tot zover kan je niet zeggen dat het van een betrouwbare bron is. Ook al is het alleen maar een gerucht. Trouwens, ik wacht gewoon op het nieuws dat Joriz, PatrickW, Lantyz of Dutchy3010 mij zal brengen. Die verhalen zullen 100x betrouwbaarder zijn :clown:

Helaas, ik geloof je niet :$

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft inderdaad nog nooit een DEMO uitgegeven van GTA dus waarom nu wel? De eerste dingen wil ik nog wle geloven maar ja we hebben daar niks aan we kennen niet die ''iemand''

Maar met die zeecontainer gaat me iets te ver :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt veel fantasie dat moet ik toegeven.

Ik geloof er geen snars van.

Waarom zouden ze een demo willen uitgeven nooit eerder gedaan.

En ik vind GTA geen spel om te pinnen.

Want je kan altijd geld oppakken van dode mensen.

en dat zou dan allemaal op je rekening komen.

Link to comment
Delen op andere websites

die "iemand" die ik beschijf is de persoon die voor het distributie bedrijf werkt. ik weet zijn naam niet. als hij nog een keer langs komt zal mijn bron die vragen. maar je hoeft me echt niet te geloven, ik hoorde het aan, hoorde info die me nog niet bekend leek en dacht ik deel dit met de andere gta-fans.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...