-ScOrp1 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik kan niet wachten tot op de nieuwe screen en trailers. En nog meer informatie over het spel GTA IV. En ik hoop dan dat ze gaan zeggen dat het op de pc komt. KAN NIET WACHTEN! -ScOrp1 Reageren
Drugga Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Je hebt veel fantasie dat moet ik toegeven.Ik geloof er geen snars van. Waarom zouden ze een demo willen uitgeven nooit eerder gedaan. En ik vind GTA geen spel om te pinnen. Want je kan altijd geld oppakken van dode mensen. en dat zou dan allemaal op je rekening komen. Dat je kan pinnen is al feit. Bron: Xbox 360 Magazine Reageren
Mister.X Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Je hebt veel fantasie dat moet ik toegeven.Ik geloof er geen snars van. Waarom zouden ze een demo willen uitgeven nooit eerder gedaan. En ik vind GTA geen spel om te pinnen. Want je kan altijd geld oppakken van dode mensen. en dat zou dan allemaal op je rekening komen. Dat je kan pinnen is al feit. Bron: Xbox 360 Magazine Beetje oud nieuws he? Maar het is een feit.... Reageren
joor593 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik denk wel dat R* weer een trailer zal laten zien binnenkort maar dat verhaal van die container heb ik zo mijn twijfels over Greetzz Yorko Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Inderdaad, het verhaal over de container lijkt me zeer sterk, aangezien die ''betrouwbare bron'' niet duidelijk wordt aangegeven. Je kunt niet te weten komen waar die verhaal vandaan komt . Kortom: Ik geloof het niet Reageren
DonLeone Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Het klinkt idd wel als een idee van R*. En dat ze nog nooit een demo hebben uitgegeven wil niets zeggen want ze hebben ook nog nooit de eerste informatie via een trailer vrijgegeven. Maar toch denk ik niet dat het zal gaan gebeuren.. Overigens wel een leuk idee Bewerkt: 20 mei 2007 door DonLeone Reageren
Rickos Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Wat heeft een zeecontainer met GTA 4 te maken ik geloof er geen zak van Reageren
icep0wer Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Nou, dat van een demo uitgeven, geloof ik eigenlijk wel.. R* heeft toch gezegd: ''Things will be different''... Misschien geven ze nu wel een demo uit, ze veranderen ZOO veel... misschien nu wel een demo.. omdat alles anders wordt.. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Nou, dat van een demo uitgeven, geloof ik eigenlijk wel..R* heeft toch gezegd: ''Things will be different''... Misschien geven ze nu wel een demo uit, ze veranderen ZOO veel... misschien nu wel een demo.. omdat alles anders wordt.. Dat is waar ze veranderen echt alles Reageren
Rivel Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik gelof dit wel, als je de marketing van R* bekijkt, die is bij IV erg speciaal! Waarom die container dan niet? Reageren
icep0wer Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Daarom.. en NIKS is TE gek bij R*... wat dacht je met IV beplakte stickers op een ferrari?? Dezelfde ferrari die in de game zelf zit.. Dusja, ik geloof WEL dat er zowel een demo voor xbox360 en PS3 online komt.. Reageren
mad_ce Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik hoop echt dat het waar is. Dit zou pas de max zijn! Hopelijk breidt Rockstar zijn GTA IV site een beetje uit met screens, info over personages, noem maar op... Ik kan gewoon niet meer wachten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.