qbdown Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Missie(s): Dirtbike Danger Bandito County Go-Go Carting Cheaten: Nee Versie: v1.00 Overig: Bedankt =) De laatste keer had ik z'on grote thread gestart om de 30% voor mij nog te halen.. Hoeft niet meer. Jullie hebben gelijk, dat is een veel te grote aanvraag. Ik heb nu samen met gtagames.nl de 85% gehaald in mijn savegame...=) Bewerkt: 19 mei 2007 door Robbin237
NandroDavids Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Je wacht inmiddels al een uur zie ik, dus ik zal even een poging voor je wagen... Edit >> Weet je zeker dat je de juiste savegame hebt geplaatst? Want deze savegame staat op 70 % en je hebt het hierboven over 85 %. Bovendien is er tweeënhalve maand geleden voor het laatst gesaved op deze savegame...dus, moet ik het bij deze doen of heb je de verkeerde geplaatst? Edit # 2 >> Bovendien heeft HerrieM gisteravond al heel wat races voor je voltooid, dus er moet wel gesaved zijn na begin maart. Zodra je de juiste hebt geplaatst zal ik de races voor je gaan doen. Edit # 3 >> Ik ga aan de slag... Edit # 4 >> Waar heb je me nou precies voor nodig? Want alle races die je hierboven noemt heb je al gewonnen en het heeft dus weinig zin om dat nog eens te doen. Zou fijn zijn als je even duidelijk kijkt wat je wel en niet hebt behaald, want op deze manier kost het alleen maar tijd.
qbdown Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Tja ik dacht dat ik deze nog niet gedaan had... Voor de rest kan ik het zelf wel.. Bedankt voor uw tijd.
Recommended Posts