Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleempje met het memory kaart oversaven. Als ik het spel van een vriend wil oversaven staat er:

'Load Failed!

This is the wrong version of San Andreas'

of zoiets

Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Geplaatst:

Zoals hierboven,ja er zijn twee versies.Platinium & Geen Platinium.

Ik had gta SA Met 100% Op ps2,en die ging kapot.Ik kocht een andere SA En de PS2 Zei:This Is The Wrong Version Of GTA SA.

Niets Aan Te Doen Dus.

Geplaatst:
Zoals hierboven,ja er zijn twee versies.Platinium & Geen Platinium.

Ik had gta SA Met 100% Op ps2,en die ging kapot.Ik kocht een andere SA En de PS2 Zei:This Is The Wrong Version Of GTA SA.

Niets Aan Te Doen Dus.

Ik denk dat het daar niet aan ligt want ik heb een andere vriend en die heeft geen Platium (ik wel) en daar werkte mijn spel toch op!

Ik snap er niets van....

Geplaatst:

Zoals ze al aangeven ligt dat aan de versie verschil. Je hebt twee versies van GTA San Andreas. De eerste versie die uitgebracht werd, namelijk versie 1. Na de release van GTA SA kwamen er wat problemen daar de Hot Coffee mod. Rockstar heeft daarna besloten om een neiuwe versie van GTA SA uit te brengen waar de Hot Coffe scenes niet meer in zaten. Dat is versie 2.

De savegame van versie 1 is niet te gebruiken bij een versie 2 spel, en andersom. Ik durf niet te bewreen dat als je Platinum hebt je dan altijd versie 2 hebt, en dat als je geen Platinum edition hebt dat automatisch versie 1 is. In dit geval heb je dus gewoon pech, sorry.

Geplaatst:

Nieuw is deze niet te krijgen. Wel kun je via marktplaats of gameswinkels die tweedehands spellen verkopen, kijken of je versie 1 kunt bemachtigen. Echter denk ik dat dat meer moeite is dan dat het oplevert.

Geplaatst:
Zoals ze al aangeven ligt dat aan de versie verschil. Je hebt twee versies van GTA San Andreas. De eerste versie die uitgebracht werd, namelijk versie 1. Na de release van GTA SA kwamen er wat problemen daar de Hot Coffee mod. Rockstar heeft daarna besloten om een neiuwe versie van GTA SA uit te brengen waar de Hot Coffe scenes niet meer in zaten. Dat is versie 2.

De savegame van versie 1 is niet te gebruiken bij een versie 2 spel, en andersom. Ik durf niet te bewreen dat als je Platinum hebt je dan altijd versie 2 hebt, en dat als je geen Platinum edition hebt dat automatisch versie 1 is. In dit geval heb je dus gewoon pech, sorry.

Volgens mij haal jij de PC versies in de war met de PS2 versies. Op de PS2 kon je namelijk nooit die Hot Coffee Mod krijgen..

Geplaatst:
Volgens mij haal jij de PC versies in de war met de PS2 versies. Op de PS2 kon je namelijk nooit die Hot Coffee Mod krijgen..

Nee, ik haal niets door elkaar. Het is veel makkelijker op de PC, maar ook op de PS2 versie zaten de bits/bytes die verantwoordelijk zijn voor de Hot Coffee mod.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...