Talietje Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik kan niets meer openen op frontpage , geen webpagina's geen vensters!! kijk: (klik op de afbeelding om hem in het groot te zien) Wil iemand me a.u.b. helpen?? Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Mischien werkt hij weer als je hem opnieuw opstart , ik kan hier verder niks meer omdat het wel een erg onduidelijk probleem is Reageren
Talietje Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 ja vind ik ook en ik heb hem al miljoene keren opnieuw gestart!! Reageren
Talietje Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 ik heb hem opnieuw geïnstaleerd en het is in orde. nu heb ik nog een probleem Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen... Als ik een tekst wil schrijven en ik enter voor op de volgende plaats te schrijven of lijn dan laat die 1 lijn of plaats over vb: ik schrijf iets (Enter)en schrijf terug iets (Enter) schrijf iets..... zo dus, en ik kan die open lijn of plaats niet selecteren voor te schrijven. hoe los ik dit op??? Reageren
kristof01 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 ik heb hem opnieuw geïnstaleerd en het is in orde.nu heb ik nog een probleem Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen... Als ik een tekst wil schrijven en ik enter voor op de volgende plaats te schrijven of lijn dan laat die 1 lijn of plaats over vb: ik schrijf iets (Enter)en schrijf terug iets (Enter) schrijf iets..... zo dus, en ik kan die open lijn of plaats niet selecteren voor te schrijven. hoe los ik dit op??? Dit probleem verhelp je door te "SHIFT-Enteren", dus SHIFT en enter samen indrukken . Reageren
Talietje Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 danku !!! dat wist ik echt niet!!! Reageren
Talietje Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Nu nog altijd kan ik niets openen op frontpage (zie mijn eerste post in dit topic) Sinds ik hem opnieuw geïnstaleerd heb werkte hij een tijdje en nu werkt hij weer niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.