stefan321 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Die is er ja: BAGUVIX. Je kan alle cheats van GTA San Andreas bekijken op deze pagina. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels De cheat voor onsterfelijkheid is: PC: BAGUVIXPS: Down Cross Right Left Right R1 Right Down Up TriangleXbox: Down A Right Left Right Right Down Up YJe kan overigens nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden. Reageren
stefan321 Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels De cheat voor onsterfelijkheid is: PC: BAGUVIXPS: Down Cross Right Left Right R1 Right Down Up TriangleXbox: Down A Right Left Right Right Down Up YJe kan overigens nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden. dat weer ik alleen ik heb hem op de ps2 (had ik er bij moeten zetten) Reageren
Dastard Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 weet iemand de cheat voor nooit meer dood door kogel hij is er wel ik heb hem gehad ik heb nu alleen nog nooit meer politie en oneindig kogels De cheat voor onsterfelijkheid is: PC: BAGUVIXPS: Down Cross Right Left Right R1 Right Down Up TriangleXbox: Down A Right Left Right Right Down Up YJe kan overigens nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden. dat weer ik alleen ik heb hem op de ps2 (had ik er bij moeten zetten) Beste Stefan,Ps is de Playstation,Hij heeft er vergeten de 2 erbij te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.