Jump to content

Snelheid verhogen


gtafreak32

Recommended Posts

Hey ik heb gehoord van me neef dat je de snelheid van een auto of moter kan verhogen.

Bij hem lukt het wel maar bij mij loopt die vast.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

misschien moet je nitro er op zetten zodat de auto sneller gaat of je doe de cheat snellere auto`s

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik heb gehoord van me neef dat je de snelheid van een auto of moter kan verhogen.

Bij hem lukt het wel maar bij mij loopt die vast.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

misschien moet je nitro er op zetten zodat de auto sneller gaat of je doe de cheat snellere auto`s

Volgens mij moet je gewoon iets in de 'handling.cfg' aanpassen, zo moeilijk is dat niet als je het doorhebt. Klik met je rechtermuisknop op de 'handling.cfg' en open hem met kladblok. Zoek dan het voertuig op waarvan je de snelheid wilt verhogen. Onder de letter 'N' vind je de maximum snelheid. Deze kan je veranderen naar eigen creativiteit. Let wel op, het maximum is 150.

Overigens vindt je onder de letter 'O' de optrek snelheid, deze kan van 0,01 tot 10.

Misschien had je dus een te hoge snelheid gekozen, of had je het via een mod gedaan. Probeer dit eens, simpel en effectief!

Link to comment
Delen op andere websites

[...]Onder de letter 'N' vind je de maximum snelheid. Deze kan je veranderen naar eigen creativiteit. Let wel op, het maximum is 150.

Overigens vindt je onder de letter 'O' de optrek snelheid, deze kan van 0,01 tot 10.

[...]

Dit klopt niet, want de Infernus staat boven de snelheid wat jij zegt, en ook de Cheetah, Banshee en nog andere auto's. Ook kan de optrek snelheid nog hoger, ik heb namelijk een gemodde auto met de optrek snelheid op 20.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...