Dastard Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Deze gast denkt dat The TRuth Een Alien is...Das nie waar,een hippie.Maar als hij overstapt Hoor je de hele tijd geluid? Weet iemand wat het Is? Als Je NOg Zoeiets Hebt Gevonden,post het dan hier Green Goo Green Goo=NIEMAND WEET WAT HET IS.Je moest het stelen in een missie Van The TRuth...
michelIII Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 dat geluid maakt de green goo wat heeft dit me the truth te maken???
Cabron Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 The Truth noemt zn coole busje ook the mothership (het moederschip) dus misschien kan het, maar je hebt nog geen bewijzen of hij daarom een alien moet zijn.
Hanneswasco Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) The Truth is zeker geen alien, maar volgens mij wil dit niets zeggen. The Green Goo is gewoon iets misterieus... Misschien een voorwerp met uranium ofzo in? @ Cabron: Het is een hippie, vandaar Mothership... Bewerkt: 19 mei 2007 door hanneswasco
rashond Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Het Green Goo scenario is het mogelijke rampzalige einde dat de mensheid te wachten staat als we nanotechnologi & biotechnologie combineren. kortom biologisch groeiende techonolie mogelijk met kwade bedoelingen (zoals de chip in de "de lift") je zou het kunnen omschrijven als een mechanisch virus dat zich vrijwel overal mee kan voeden en zeer zware omstandigheden kan overleven. Ik neem dus aan dat onze lieve hippie probeert de mensheid te verlossen van dit mogelijke kwaad. Dit is dus wel een easter egg, R* verwijst naar real life situatie. (wel 1 waar je zonder Google of een biotechnische opleiding niet achter komt ) Bewerkt: 22 mei 2007 door rashond
Dark_Zemy Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 1: the truth is absoluut GEEN alien rockstar heeft gezegt dat er geen aliens in het spel zitten. 2: the geen goo is gewoon een mystrieus ding waarmee rockstar je nieuwsgierig wil maken... het is dus eigenlijk niks
The GamerII Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Dit kan ook: Rockstar Games verzint de missie The Green Goo, maar heeft uiteindelijk geen betekenis gevonden wat The Green Goo nou is. Zoiets betekent dat R niet kon bedenken wat The Green Goo zou kunnen zijn
peter99 Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) The Truth noemt zn coole busje ook the mothership (het moederschip) dus misschien kan het, maar je hebt nog geen bewijzen of hij daarom een alien moet zijn. Misschien denkt ie dat "The green goo" zijn accu voor "The mothership" is . P.S mag ik een onderzoek openen naar dat "ding" en "het of hem" ? of is dat er al ? Bewerkt: 23 mei 2007 door peter99
rashond Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik geef jullie net de betekenis van 'Green Goo' en nog blijven jullie volhouden dat niemand weet wat het is... Green Goo is een verwijzing naar een Real Life theorie over de gevaren van het combineren van biologisch materiaal met technologie.
PatrickW Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik geef jullie net de betekenis van 'Green Goo' en nog blijven jullie volhouden dat niemand weet wat het is...Green Goo is een verwijzing naar een Real Life theorie over de gevaren van het combineren van biologisch materiaal met technologie. Als je ook maar iets van enige onderbouwing zou geven zouden we het kunnen bekijken als een mogelijke betekenis. Tenzij jij bewijzen hebt die je nog nietgetoond hebt, is dit van jou ook niet veel meer dan een vaag vermoeden.
rashond Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Als je ook maar iets van enige onderbouwing zou geven zouden we het kunnen bekijken als een mogelijke betekenis. Tenzij jij bewijzen hebt die je nog nietgetoond hebt, is dit van jou ook niet veel meer dan een vaag vermoeden. Daar heb je helemaal gelijk in. Bewijs: http://www.wired.com/medtech/health/news/2004/07/64235 http://forum.physorg.com/index.php?act=ST&f=8&t=3284 http://www.everything2.com/index.pl?node_id=459030 sorry voor mijn vaagheid, maar zo ben ik nou eenmaal.
GTA Monster Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Green Goo is verzonen, het is Gray Goo... Bewijs: Wired.com
peter99 Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) waarom zou het leger "The green goo" oftewel een soort "aardevernietigings wapen hebben" ? Het leger is er toch voor vrede ??? Zo nee , wat moet the truth met het ? vernietigen ? zn grootste vaijand uit de weg ruimen ? BTW , als het nanotechnologie is gecombineerd met biotechnologie , zijn hyet dus eigenlijk een soort van "biologische robots". Klein gesprekje tussen CJ en the truth : CJ : What is it ? The truth : It's everything Vertaling truth : Het is alles Zou het zo zijn dat als je het vernietigd Dat dan alles gedoemd is ofzow ? Éen ding is zeker : Het is groen plakkerig spul Ik ga nog wat meer zoeken Bewerkt: 23 mei 2007 door peter99
GTA-Sheep Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Green Goo is verzonen, het is Gray Goo...Bewijs: Wired.com Als je de eerste link aanklikt van Rashond (deze dus) zie je dat de term Grey Goo inderdaad al bestond en dat er later wetenschappers waren die ook de term Green Goo gebruikten.....dus het is inderdaad verzonnen, maar niet door Rockstar
peter99 Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Ik heb eens goed naar die 2 gesprekken geluisterd en naar de uitleg gekeken en heb nog een paar "kleine" dingetjes 1.Wat bedoeld ie met : "Al het fantastische zijn leugens" ? 2.Hij weet zelf nog niet eens wat het is , hoe weet ie dan dat cj het moet stelen ? hij zegt dat hij het NOG niet weet. 3.Hij zei ook : "Je steelt het antwoord" kan iemand daar nog wat verder op in haken ? 4.In de uitleg staat THE JAR OF THE GREEN GOO , een jar kunnen 2 dingen zijn : 1.Een potje 2. krassen of schuren. 5.Hij zegt ook : "everything is different now" alles is nu verschillend , wat bedoelt ie daarmee ?? kan iemand hier ook nog effe op ingaan ?? 6.Hij zegt ook : "THEY call this year zero " 2 vragen : 1.wie zijn THEY en 2.wat is year zero ? Heeft "The green sabre" hier iets mee te maken ? Heeft groove street gang er iets mee temaken vanwege groene kleren ? Heeft het leger er iets mee te maken vanwege dat groene licht in area 69 ? Waar ging die legertrein heen ? Bewerkt: 23 mei 2007 door peter99
Recommended Posts