Jump to content

Green Goo [Discussie]

Dastard

Recommended Posts

waarom zou het leger "The green goo" oftewel een soort "aardevernietigings wapen hebben" ?

Het leger is er toch voor vrede ???

Het leger heeft ook duizenden kernkoppen en die kunnen ook de aarde vernietigen, en zijn niet bepaald handig voor vrede...

Delen op andere websites

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• peter99

5

• Dastard

4

• rashond

4

• PatrickW

3

Inderdaad goed gevonden. Dat de term "green goo" al in wetenschappelijke publicaties gebruikt werd, en dus niet door door rockstar zelf verzonnen is inderdaad een leuke vondst. De betekenis die in die artikelen aan "Green Goo" wordt gegeven is wel in lijn met het verhaal in San Andreas. Dus het is heel zeker mogelijk, misschien zelfs waarschijnlijk dat rockstar zo aan de term "Green Goo" is gekomen.

Delen op andere websites

Die Truth doet inderdaad raar, volgens mij is hij wel een mens of niet zou ook kunnen van R* dat ze een soort

Mysterie in het spel hebben gemaakt.

Dat wij er aan gaan denken dus of hij Alien is of Mens.

Maar volgens mij weet hij gewoon dat ze daar in Area 51 bezig zijn met geheime dingen en dat hij hun projecten probeert te stelen zoals dat groene lamp achtige iets wat zeer mysterieus is.

Delen op andere websites

Ik heb eens goed naar die 2 gesprekken geluisterd en naar de uitleg gekeken en heb nog een paar "kleine" dingetjes

1.Wat bedoeld ie met : "Al het fantastische zijn leugens" ?

2.Hij weet zelf nog niet eens wat het is , hoe weet ie dan dat cj het moet stelen ? hij zegt dat hij het NOG niet weet.

3.Hij zei ook : "Je steelt het antwoord" kan iemand daar nog wat verder op in haken ?

4.In de uitleg staat THE JAR OF THE GREEN GOO , een jar kunnen 2 dingen zijn : 1.Een potje 2. krassen of schuren.

5.Hij zegt ook : "everything is different now" alles is nu verschillend , wat bedoelt ie daarmee ?? kan iemand hier ook nog effe op ingaan ??

6.Hij zegt ook : "THEY call this year zero " 2 vragen :

1.wie zijn THEY en

2.wat is year zero ?

Heeft "The green sabre" hier iets mee te maken ?

Heeft groove street gang er iets mee temaken vanwege groene kleren ?

Heeft het leger er iets mee te maken vanwege dat groene licht in area 69 ?

Waar ging die legertrein heen ?

Zero Year= Y2K,Otewel 2000,toen dachten de mensen dat op 2000 de wereld ging vergaan.

Delen op andere websites

Ik heb eens goed naar die 2 gesprekken geluisterd en naar de uitleg gekeken en heb nog een paar "kleine" dingetjes

2.Hij weet zelf nog niet eens wat het is , hoe weet ie dan dat cj het moet stelen ? hij zegt dat hij het NOG niet weet.

3.Hij zei ook : "Je steelt het antwoord" kan iemand daar nog wat verder op in haken ?

4.In de uitleg staat THE JAR OF THE GREEN GOO , een jar kunnen 2 dingen zijn : 1.Een potje 2. krassen of schuren.

5.Hij zegt ook : "everything is different now" alles is nu verschillend , wat bedoelt ie daarmee ?? kan iemand hier ook nog effe op ingaan ??

1.wie zijn THEY en

2.wat is year zero ?

Zero Year= Y2K,Otewel 2000,toen dachten de mensen dat op 2000 de wereld ging vergaan.

Oh net zo als ground zero , dus ook wel rampplek of rampjaar

Maar wie zijn THEY ? wetenschappers ? andere hippies ? militairen ?

Waar staat Y2K voor als ik vragen mag ???

Delen op andere websites

De Y staat voor Year, de 2 is de 2 in 2000, en K staat voor het romeinse cijfer 1000, dus 2K = 2 1000 = 2000 :puh:

mischien is truth wel een gek die de hele wereld hippy wil maken en dat je daarvoor dat groene ding moet jatten :bonk:

Delen op andere websites

In the walktrough voor SA staat dat de trein iets uit een geheim lab in de buurt van venturas vervoerd.

Dit kan mischien naar KACF military fuels wijzen. Maar dit weet ik niet zeker.

Waar de trein naar toe rijd weet ik ook niet. Ik ben de trein eens gevolgd maar hij stopt nergens. Hij rijd gewoon rond door SA

Delen op andere websites

1.wie zijn THEY en

2.wat is year zero ?

Oh net zo als ground zero , dus ook wel rampplek of rampjaar

Maar wie zijn THEY ? wetenschappers ? andere hippies ? militairen ?

Waar staat Y2K voor als ik vragen mag ???

Nee,Ground Zero was de plaats waar de WTC-Torens stonden,In 1999 enzv.dachten dat er op 2000 er weer een oerknal ging komen.

Oerknal=De uitroeing van Dino's

Delen op andere websites

Ja dat snap ik maar ik bedoel BV een plek of jaar waar een ramp in gebeurt

Mag ik een onderzoek openen naar dit ding en zijn mysterieuze eigenaar ???

Misschien worden we daar duidelijker van

Delen op andere websites

De Oerknal zorgde er juist voor dat wij hier nu zitten. :clown: Niemand weet hoe de dino's zijn uitgestorven. Wetenschappers denken een meteoriet of een vulkaanuitbarsting.

Bewerkt: door ArticLight
Delen op andere websites

De oerknal was 'de geboorte' van het heelal.

De 'green goo' lijkt mij een experiment van het leger, biomechanische virussen of iets in die richting. Truth, gewoon een hippie, wil dit vreselijke wpaen dwarsbomen omdat hij gelooft in het rampscenario (in real life, het green goo scenario (vandaar ook die missie naam)).

Ik zie geen enkel bewijs waarom Truth een alien zou zijn. De naam 'mothership' van zijn busje doet mij dan ook meer denken aan Dr. Funkenstein(george clinton) and the mothership connection. Een band die muziek maakt die een man als Turh zeker zal waarderen.

Delen op andere websites

The Truth is een alien!

Hij heeft een masker op van een ouwe hippie uit de jaren 90...

En hij wou dat CJ dat green goo ging stelen voor zijn planeet op mars :Y

Denk ik...... :bonk:

Delen op andere websites

ik denk ook mischien iets met dat oerknal dinges metemaken heeft

of mischien is het het slime van de kids choce awards :bonk:

Bewerkt: door dikke moordenaar
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...