arko 91 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 of mischien is het het skime van de kis chosce awards kan je dat ff vertalen naar nederlands oid? the truth heeft het tijdens zijn missies in de desert e.d. ook over ruimtewezens, ik weet niet meer precies wat
Sjoelie Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 volegns mij denken wij hier gewoon teveel bij of mischien is het het skime van de kis chosce awards in NL: of misschien is het het slijm van de kids choise awards
Verrity Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Naast Vivienne komt dus The Truth the staatn Blijkt het toch nog Uranium te zijn
Kinzorro Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Naast Vivienne komt dus The Truth the staatn Blijkt het toch nog Uranium te zijn Lol,lijkt erop dat ie Truth-gozer de weg kwijt is man. Hey maar volgens mij zie je de Truth na de missie ''Green goo'' toch niet meer? En btw denk dat hij met ''they'' gwn mensen of professors bedoelt. Hij gelooft volgens mij in aliens en dacht dat die green goo er iets mee te maken heeft terwijl het militaire eigendom is. Want kom op, die sukkel leeft in het verleden, is een hippy, yoga enz. vaag......
Dastard Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Naast Vivienne komt dus The Truth the staatn Blijkt het toch nog Uranium te zijn Lol,lijkt erop dat ie Truth-gozer de weg kwijt is man. Hey maar volgens mij zie je de Truth na de missie ''Green goo'' toch niet meer? En btw denk dat hij met ''they'' gwn mensen of professors bedoelt. Hij gelooft volgens mij in aliens en dacht dat die green goo er iets mee te maken heeft terwijl het militaire eigendom is. Want kom op, die sukkel leeft in het verleden, is een hippy, yoga enz. vaag...... Verleden? SA Speelt zich in de 90's af hoor! Toen waren er nog VEEL Hippies.
PatrickW Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Verleden? SA Speelt zich in de 90's af hoor! Toen waren er nog VEEL Hippies. Hippies had je in de jaren 60 en begin 70, daarna verdwenen de meesten. Een enkeling bleef in de tijd hangen. In de jaren 90 had je zeker niet VEEEL hippies. Je zit er maar 30 jaar naast.
Lantyz Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Zero Year= Y2K,Otewel 2000,toen dachten de mensen dat op 2000 de wereld ging vergaan. [...] De Y staat voor Year, de 2 is de 2 in 2000, en K staat voor het romeinse cijfer 1000, dus 2K = 2 1000 = 2000 Year Zero en Y2K hebben niets met elkaar te maken. 'Year Zero' is het jaar 0, en 'Y2K' staat voor het jaar 2000. Onze jaartelling heeft geen jaar 0, omdat deze begint bij jaar 1. Waarschijnlijk bedoelt The Truth 'Year Zero' metaforisch: Het jaar waarin 'zij' denken dat 'het' zal beginnen. Wie zij en het zijn blijft uiteraard onduidelijk, zoals altijd bij The Truths theorieën. De K in Y2K is overigens niet het Romeinse symbool voor 1000 (dat is immers 'M'), maar staat voor het Griekse 'Kilo', wat eveneens 1000 betekent. Denk ook aan 'kilometer'. Zoals gezegd, houdt The Thruth er gedurende het hele spel mysterieuze theorieën op na, die nooit verklaard worden. Denk ook aan de busjes die hij wil bekijken in de missie 'Wear Flowers In Your Hair'. Het is als de koffer in Pulp Fiction: er is met opzet geen verklaring voor gegeven. Je kunt er wel naar blijven zoeken, maar je zult toch geen antwoord vinden.
Verrity Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Tijdens een uitzending van WCTR (Area 53 volgens mij :$ ) hoor je een gozer die verdacht veel de stem heeft van ""The Truth" en hij heeft het daar over aliens enzo...
Mythbuster Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ghehe, sorry voor die fout met dat de K 1000 is Maar dat dacht ik omdat de K van kilo 1000 is denk ik.. Maar er moet toch ergens een antwoord op zijn, misschien niet in GTA, maar wel ergens op internet waarschijnlijk(een verklaring van "The Green Goo", wat het allemaal is, en waarschijnlijk staat er ook wel ergens waarom de Truth het zou willen hebben )
bruindebeer1 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) De truth is volgens mij een beetje gek in zijn hoofd en vind dat mysterieus en wil het daarom hebben . MIsschien is er wel een zeer eenvoudig antwoord op : the truth is misschien gewoon nieuwsgierig of denkt dat het de wereld zal vernietigen . Bewerkt: 15 juli 2007 door bruindebeer1
san andreas piloot Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 ik denk dat ik weet hoe het zit the green go of in het echt the Grey goo is iets dat iets versprijd waardoor al het leven op aarde wordt vernietigt en the truth wil dat afnemen om te voorkomen dat het leger daar experimenten gaat uitvoeren die als ze mislukken al het leven op de aarde zal verniedigen
JasonStatham Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 miss is het veel geld waard dus zei the truth it is everything zodat the truth met het geld alls kan hale?? of het is iets wat R* heeft gemaakt om iedereen besig te houde
~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Omg! Jullie hebben tijdens de missie blijkbaar totaal niet ogelet. The Truth weet zelf nog niet eens dat CJ de Green Goo gaat stelen! CJ ziet dat het leger de Green Goo bewaakt en neemt het dus mee. Het is onmogelijk dat The Truth weet wat het is. Rockstar weet het wss zelf niet eens.
PowerPats Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Omg! Jullie hebben tijdens de missie blijkbaar totaal niet ogelet. The Truth weet zelf nog niet eens dat CJ de Green Goo gaat stelen! CJ ziet dat het leger de Green Goo bewaakt en neemt het dus mee. Het is onmogelijk dat The Truth weet wat het is. Rockstar weet het wss zelf niet eens. De truth geeft cj juist de opdracht dat hij dat moet stelen want 'dat' kan alles veranderen ofz iets van een revolutie
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Het zit gewoon tussen jullie oren (ik wist geen ander goed woord/zin) Jullie willen nog persee een grote EE (Easter Egg) vinden, mischien is die erwel maar dit is het zeker niet wand R* heeft zelf gezegd dat er niks met aliens in het spel zit dus de Truth is geen alien mvr gtaman122 Bewerkt: 1 augustus 2007 door gtaman122
Recommended Posts