Jesperkaj Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 The Green Goo lijkt eigenlijk meer opzo'n jaren 60/70 lamp(jullie weten wat ik bedoel). Misschien wou hij die graag nog hebben, omdat hij er nog geen 1 had.
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 The Green Goo lijkt eigenlijk meer opzo'n jaren 60/70 lamp(jullie weten wat ik bedoel). Misschien wou hij die graag nog hebben, omdat hij er nog geen 1 had. Je bedoelt een lava lamp die meestal roze en geel zijn. Hmm het is een idee maar neeh.
Capodaano Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 The Green Goo lijkt eigenlijk meer opzo'n jaren 60/70 lamp(jullie weten wat ik bedoel). Misschien wou hij die graag nog hebben, omdat hij er nog geen 1 had. Tuurlijk! Daarom draagt ie iemand anders op om met een jetpack naar een zwaarbeveiligde trein van het leger te vliegen en ze allemaal dood te schieten
matthew310 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 The Green Goo lijkt eigenlijk meer opzo'n jaren 60/70 lamp(jullie weten wat ik bedoel). Misschien wou hij die graag nog hebben, omdat hij er nog geen 1 had. Tuurlijk! Daarom draagt ie iemand anders op om met een jetpack naar een zwaarbeveiligde trein van het leger te vliegen en ze allemaal dood te schieten Jah joh waarom niet
Dutchy3010 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Blijkbaar is het moeilijk om serieus te discussiëren. Daarom lijkt het mij ook onnodig om dit topic open te laten. Jammer, gaat er wéér een leuk discussietopic dicht. Zo blijft er natuurlijk niet veel meer over... Als iemand "nieuwe ontwikkelingen" weet/heeft over dit onderwerp, stuur me dan een PM. Tot die tijd:
Recommended Posts