NICKKKKK Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 hallo ik heb net superman sA geinstaleert maar als ik ga vliegen kan ik niet sneller of langzamer er staan ook geen controls bij van welke knoppen ik moe drukken weet iemand welke knoppen ik moet drukken alvastbedankt grdzz nick Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 NICKKKKK zei: hallo ik heb net superman sA geinstaleert maar als ik ga vliegen kan ik niet sneller of langzamer er staan ook geen controls bij van welke knoppen ik moe drukken weet iemand welke knoppen ik moet drukken alvastbedanktgrdzz nick Ik ben via internet een readme tegengekomen voor deze mod. In de readme staat het volgende over de snelheid: 'Press ConversationNo to Accelerate, Press ConversationYes to Decelerate.' Oftewel: Druk op de toets waarmee je negatief reageert ('N') om te versnellen, en druk op de toets waarmee je postief reageert ('Y') om te vertragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.