Jump to content

multi player probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo als ik gta sa mp op start (online) dan krijg ik met koeien letters vinewood tezien en mijn poppetje niet als ik dan zelf moord pleeg zie ik mijn poppetje wel maar zie ik de tegenstanders niet meer HELP HELP HELP. heb je enige tips post het dan hier... nog wat extra info ik heb er mods op staan zoals andere auto's misschien heeft het daar iets mee te maken?? als ik gta sa opstart staat er V1.01 en mijn samp is V0.1b dus als je enige tips hebt post het maar en al vast bedankt

Bewerkt: door gta sa player 2
Geplaatst:

De zoekfunctie gebruiken is erg handig, en ook even de topics doorkijken in het SA-MP forum zou kunnen helpen, want gisteren nog heb ik de volgende post geplaatst:

Volgens mij ligt dat aan de versie van San Andreas, en niet aan de server. Je hebt versie 1 nodig om SA-MP te spelen, dus als je versie 2 hebt zal je hem moeten downgraden.
Download

Hierin zitten 3 bestanden: gtasapatch.exe, main.scm en script.img.. Je moet main.scm en script.img plaatsen in de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Vervolgens moet je de gtasapatch.exe installeren. Dan is je versie gedowngrade naar versie 1... 8)

Verplaatst naar SA-MP forum... ^_^

Bij deze dus ook verplaatst... :)

Geplaatst:
ok hij doet het ookal lagge de meeste servers wel maarja toch bedankt

Goed dat het je gelukt is, maar nog even een reactie met betrekking op de lag.

In veel gevallen wordt lag door jezelf veroorzaakt. Als je dus multiplayer gaat spelen, met welk spel dan ook, zorg er dan voor dat je de grote processen op je computer uitzet. Processen die veel ruimte in beslag nemen zijn onder andere: MSN, internet, filmpjes, download progamma's. Zorg er dus voor dat je alle onnodige processen uitzet. Blijft de lag, dan ligt het niet aan jou, maar waarschijnlijk aan iemand anders in de server. Als je overigens alle onnodige processen uitschakelt, dan zal je bij een refresh van de serverlijst ook alleen maar servers tegenkomen met een lage ping.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...