Jump to content

Echt Of Niet Echt?Wat Voor Straf Zou Jij Deze Man Geven?


Dastard

Zou Jij Dit Doen?  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou Jij Dit Doen?

    • Ja.
      17
    • Misschien.
      9
    • Nee.
      28
  2. 2. Wat Voor Straf Zou Jij Deze man geven?

    • 2 Jaar Cel
      10
    • 1 Jaar Cel
      2
    • 2 Maanden Cel
      1
    • 10 Dagen Cel
      2
    • 1 Dag Cel
      2
    • 1 Nacht Cel
      1
    • 2 Uren Cel
      0
    • Geen straf
      36


Recommended Posts

EDIT:ow mis forum,kan iemand dit verplaatsen bij: Algemeen Games Forum?

Nee, want het gaat over GTA IV dus staat het hier wel degelijk goed... :)

Over het filmpje, ik kan dat zelf ook maken. Zo'n ding uitprinten en op een hoesje plakken en GTA IV maken op zo'n schijfje met zo'n programmaatje... Met een beetje oefenen heb je het zo mooi zo gemaakt. En misschien is hij wel familie van de ontwerper van het hoesje, en heeft hij het hoesje wel maar het schijfje erin zelf gemaakt. Het spel zal hij heus nog niet hebben, omdat het nog niet eens af is. Misschien is het de demo, maar dan had hij gerust een stukje kunnen laten zien. Gewoon een aandachttrekker, en er zullen nog wel meer dit soort filmpjes opduiken. Het is in ieder geval niet de volledige game, en ik verwacht dan ook dat hij het zelf gemaakt heeft.

Op laten pakken vind ik wat overdreven. Als jij een game of muziek download, wordt je toch ook niet opgepakt? Als het de demo is, heeft die gozer gewoon geluk.

Overigens laat ik dit topic open, maar dan verwacht ik wel een goede discussie over wat wel en niet kan, en wat voor straf hij zou moeten krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:ow mis forum,kan iemand dit verplaatsen bij: Algemeen Games Forum?

Nee, want het gaat over GTA IV dus staat het hier wel degelijk goed... :)

Over het filmpje, ik kan dat zelf ook maken. Zo'n ding uitprinten en op een hoesje plakken en GTA IV maken op zo'n schijfje met zo'n programmaatje... Met een beetje oefenen heb je het zo mooi zo gemaakt. En misschien is hij wel familie van de ontwerper van het hoesje, en heeft hij het hoesje wel maar het schijfje erin zelf gemaakt. Het spel zal hij heus nog niet hebben, omdat het nog niet eens af is. Misschien is het de demo, maar dan had hij gerust een stukje kunnen laten zien. Gewoon een aandachttrekker, en er zullen nog wel meer dit soort filmpjes opduiken. Het is in ieder geval niet de volledige game, en ik verwacht dan ook dat hij het zelf gemaakt heeft.

Op laten pakken vind ik wat overdreven. Als jij een game of muziek download, wordt je toch ook niet opgepakt? Als het de demo is, heeft die gozer gewoon geluk.

Overigens laat ik dit topic open, maar dan verwacht ik wel een goede discussie over wat wel en niet kan, en wat voor straf hij zou moeten krijgen.

Ben ik het mee eens.

Hij kan gewoon zo een hoesje maken en een CD nemen en er iets op plakken. Ook staat er op de achterkant van het hoesje screenshots van de trailer dus dat is ook nogal stom...

Die man is fake dus waarschijnlijk moet hij ook geen straf krijgen. Want eigenlijk doet ie niets verkeerd, behalve moest het echt zijn wat hij doet en dus ook de gameplay laat zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Oh dus het blijft open? PS:ik maak wel effe een poll..

>>> Door Dutchy3010: Ik heb de keuze 'geen straf' maar toegevoegd, omdat er ook leden zijn die vinden dat hij geen straf verdiend... ;) Daarnaast moet je voortaan niet meer aanstrepen dat je meerdere keuzes hebt... :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je straf krijgen hiervoor?

Je mag hier wettelijk niet eens straf voor geven.

Verder heb ik op misschien zou ik het zelf doen gestemd want ik heb dit ook bij vcs gedaan voodat het uitkwam (alleen niet op internet gezet).

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je straf krijgen hiervoor?

Je mag hier wettelijk niet eens straf voor geven.

Verder heb ik op misschien zou ik het zelf doen gestemd want ik heb dit ook bij vcs gedaan voodat het uitkwam (alleen niet op internet gezet).

Ik zou er ook geen straf voorgeven. Ik zou kei blij zijn als ik die had :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

i have been given grand theft auto 4 for testing.. cant show you gameplay through but will maybe in 2 monthes so watch this space!

ja.... dit is zooo simpel, gwoon een xbox 360 doosje, zelf een papiertje omheen, cdtje met fake GTAIV print erop, en klaar is kees.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is dus niet echt,http://www.youtube.com/watch?v=D8KVjY0l2_E&mode=related&search=, dit is een anderfilmpje dat hij heeft gemaakt, dat is precies hetzelfde maar dan met de trailer er achter

Link to comment
Delen op andere websites

Misshcien kun je zeggen wara je het over hebt, want ik wete nie wie/ wat hij gedaan heeft die straf moet krijgen ???

>>> Door Dutchy3010: Misschien kan jij de beginpost doorlezen? :puh: Daarin staat een link, daarover gaat het... :)<<<

EDIT: AH ja, dat '?!', had niet door dat dat ene link was, srry

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Haha een straf is overdreven :puh:

Ik geef hem complimenten:

Tot hij het hoesje opendeed zag het er erg scherp en realistich uit. Ja tot je ineens een witte CD zag werd net ff iets minder. Maar ja je heb van die mensen die op internet willen komen met iets.

Ik denk als die het CD'tje in ze X-box doet dat hij hem gelijk sloopt haha :clown:

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom je degene die dat filmpje heeft gemaakt zou willen opsluiten. Hij heeft toch mooi een hoesje en een cd in elkaar geknutseld? Iedereen weet wel dat het niet echt is en als ze het niet weten dan is het volgens mij ook niet schadelijk voor R* dus van mij hoeft die man geen straf hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het niet doen. deze jongen/man verdient ook geen straf. Er zijn meerdere mensen die dit doen. Zoals al in eerdere posts is beschreven.

Wat ik me afvraag Dutchy: Hoe kan hier een goeie discussie van gemaakt worden?

Het is iemand die iets op een hoesje heeft (De achterkant lijkt verdacht veel op die van GTA III) En een ding op een CD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...