Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: spiderman

Soort Design: Signature

Size Design: Max. 500 x 150 px.

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: kies maar

Tijd van inleveren: Zo snel mogelijk

Hier is de mijne:

spidermanza68e.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel. :)

Carl_johnson2:

ownageFTW.png

Sunray:

spidermanza68e.gif

Ik wens je veel geluk. ( niet dat je het nodig hebt ofzo. :D )

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Het zijn beide mooie sig's alleen vind ik de font en de render van CJ2 niet bij de achtergrond passen.

Bij sunray past dit juist weer wel. Daarom stem ik op Sunray

Commment :

Carl Johnson :

Je sig past niet bij elkaar ik zie daar bij je render (venom) nog wat groen,

dat past niet bij je sig .

De brushes vind ik ook niet mooi , het past ook niet bij je render.

De lange tekst vind ik ook niet mooi het is te groot en is ook moeilijk verstaanbaar en je hebt verschillende fonts gebruikt dat vind ik niet passen .

Je had het bij je naam moeten houden .

Sunray:

Jouw sig is heel mooi ,

De kleuren en de effecten zijn er en dat telt bij mij .

De font is ook heel mooi .

Je sig is heel geslaagt maar alles kan beter ;)

Vote

: Sunray

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Carl Jonhnsen: Dit vind ik een mooie sig. maar ik vind dat je kleuren niet goed samenpassen! JE render heeft blauwe kleuren, en je BG niet, die heeft grijstinten!

Sunray: Deze Vind ik wel leuke effecten hebben. Maar toch vind ik hem wat te simepl! Je font is wel leuk

Mijn stem gaat dus naar: Sunray

Geplaatst:

Carl_johnson2, de achtergrond effecten zijn wel mooi, maar de kleuren passen totaal niet bij de render. Ook heb je delen rond Spiderman leeg gelaten, dat zorgt ervoor dat het er allemaal minder goed uitziet. De tekst is een beetje simpel, je kon er best wat meer effecten op zetten. Ik vind dit dus geen geslaagde signature. Mijn stem gaat dan ook naar Sunray. Zijn signature ziet er beter uit. De kleuren passen beter bij de render, en de tekst is ook beter gedaan. De achtergrond vind ik wel ietsje zwakker dan die van Carl_johnson2, maar als ik alles te samen bekijk ziet hij er nog altijd beter uit.

Geplaatst:
Het zijn beide mooie sig's alleen vind ik de font en de render van CJ2 niet bij de achtergrond passen.

Bij sunray past dit juist weer wel. Daarom stem ik op Sunray

Hier ben ik het mee eens. Ik stem ook op Sunray!

Geplaatst:

Sunray, zijn resultaat ziet er veel beter uit en de achtergrond vind ik mooier dan die van CJ2 :)

Succes nog allebei ;)

Geplaatst:

bijde zijn mooi, maar die van CJ2 heeft een grijze achtergrond en blauwe render(is al vaak gezegd maarja).

op die van sunray valt weinig aan te merken dus mijn stem gaat naar sunray

Als je de battle gewonnen hebt, moet je zo snel mogenlijk een PB naar '' .Levi. '' of ''RonaldVC'' sturen en zeggen dat je gewonnen hebt dan zullen zij de topic sluiten en dan hoor je verder.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:
Volgens mij is het 22 mei of moet het avond zijn ?

er staat t/m 22 mei, dat betekent tot en met.

dus ook nog 22 mei :puh:

Geplaatst:

Winnaar Sunray +1 punt wat je nu naar de 13e plek in de ranking brengt. :dans: Verliezer Carl_Johnson2, volgende keer beter!

Closed + ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...