Jump to content

save probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik mijn spel save en dan de volgende keer het opnieuw opstart dan krijg ik altijd save game corrupted.

hoop dat er snel hulp is want anders kan ik niet goed verderspelen

Geplaatst:
als ik mijn spel save en dan de volgende keer het opnieuw opstart dan krijg ik altijd save game corrupted.

hoop dat er snel hulp is want anders kan ik niet goed verderspelen

Heb je Mods geïnstalleerd? Heb je een legale versie? Ik zou zelf GTA SA opnieuw installeren en, ik weet niet of het in dit geval werkt, gta_set uit je User Files map verwijderen. gta_set zijn al je opties die je hebt ingesteld, als je het verwijdert staan ze weer allemaal op standaard. Verder, maak BackUps van je savegames als je SA verwijderd, ik weet nl. niet of ze verloren gaan. Bij mij in ieder geval niet.
Geplaatst:

ik heb geen mods geinstaleerd want ik heb versie 2 en ik heb niet gedsowngrade en ik heb een legale versie en herinstaleeren heb ik pas nog gedaan laat ons zegen een kleine 2 maand geleden maar gta_set verwijderen zal ikeens proberen.

Geplaatst:

Ik heb wellicht een andere oplossing. In dit topic vindt je een eventuele oplossing voor het 'savegame corrupted' probleem, wellicht dat je er wat aan hebt.

Een tweede eventuele oplossing is het maken van een gastaccount. Installeer GTA een keer opnieuw en meld je af via 'start > afmelden > andere gebruiker'. Als het goed is kom je bij een nieuw scherm, waarin je uit enkele accounts kan kiezen, waaronder je net nieuwe gast-account. Meld je aan op dat account, en speel via dat account. Het schijnt dan zo te zijn dat het spel het dan weer gewoon, normaal doet.

Een gast account maak je overigens via: 'Start > configuratiescherm > gebruikersaccounts > gast > gastaccount inschakelen.' Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...