Jump to content

kopen waard?

Dark_Zemy

Recommended Posts

ik wil graag het spel kopen maar ik vraag me af of het het kopen waard is. zo ja, wat is er dan leuk enzo aan?? :bier:

zelf vond ik het de minste van alle niet topdown gta's, maar voor 20-30 euro vind ik hem zeker weten het kopen waard.

Het hangt erg af van je eigen smaak, Vice City is totaal niet mijn stad, maar als dat wel zo is, dan is hij wel het kopen waard. Je hebt wel veel bugs en glitches, maar de missies zijn wel aardig. Ik had alleen niet dat gevoel zoals bij LCS, dat vind ik namelijk echt een topspel.

Voor 40 euro zou ik hem nog even laten liggen.

Greetz, Mike :cya:

Delen op andere websites

Het is zeker de moeite waard! Het is 1 van de beste gta's! De storyline is erg goed! En de rest ook. Tegenover LCS zijn er veel nieuwe voertuigen in het spel. Ook de missies zijn afwisselend. Zo moet je golven, stunten en zombies schieten. :puh: Ook buiten de missies kan je veel doen. Je kan gaan racen, maar ook golven en strandwachter doen. De stad zelf ik ook erg mooi!

Als je gta leuk vind moet je deze zeker kopen! :dans:

Delen op andere websites

oke maar ik hoor ook van veel mensen dat de storyline snel is uitgespeeld :sigaar:

Er zitten wel wat minder missies in VCS. Maar toch vond ik ze best moeilijk! LCS had ik binnen 4 dagen al uit gespeeld. VCS duurde veel langer! En de missies zijn een stuk afwisselder dan LCS. Maar je hebt het mischien wel snel uitgespeeld, toch zou ik hem kopen!

Delen op andere websites

oke maar ik hoor ook van veel mensen dat de storyline snel is uitgespeeld :sigaar:

Er zitten wel wat minder missies in VCS. Maar toch vond ik ze best moeilijk! LCS had ik binnen 4 dagen al uit gespeeld. VCS duurde veel langer! En de missies zijn een stuk afwisselder dan LCS. Maar je hebt het mischien wel snel uitgespeeld, toch zou ik hem kopen!

oke ik ga hem kopen zodra ik geld heb (ik heb 5euro veel he?)

Delen op andere websites

Even een opmerking hierover: De storyline is inderdaad snel uitgespeeld, maar je krijgt er veel zijmissies voor terug ;) Dat is dus het sterkste kant :sigaar:

Delen op andere websites

Dit ligt aan veel dingen. LCS kreeg vooral van veel kanten kritiek over de missies. Deze zouden eentonig en kort zijn, en daarom zijn deze flink verbeterd bij VCS. De missies zijn nu langer en gevariëerder, wat de missies leuker maakt. Of de storyline nu lang of kort is moet je voor jezelf bepalen. Met ongeveer 60 lange en afwisselende missies kom je een heel eind, en dan zijn de zijmissies, collectables en Empire Buildings niet meegerekend. Voor mensen die lange games spelen kan de speelduur een beetje tegenvaller, maar ik denk dat de gemiddelde gamer hier al gauw tevreden mee is. Hopelijk geen reden om jouw ervan tegen te houden VCS te kopen, want het is gewoon een goede game, zowel voor de PSP als de PS2.

Delen op andere websites

Je kan ook eerst gewoon de zijmissies doen en daarnaa alle verhaal lijn missies of je doet eerst de helft van de zij missies en dan de helft van de verhaal lijn missies en dan weer het laatste helft van de zij missies en dan heb je alleen nog maar de verhaal lijn missies.

Delen op andere websites

VCS is uit onderzoek gebleken een topper voor gamers. Zelfs gamers die niet in het bezit van een PSP is, zou de game graag willen zien op hun console. Uit dit onderzoek raad ik je dus aan hem te kopen ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...