Dastard Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Hoe Krijg Je Die of waar haal je deze?(ik heb het op PS2) Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 is de enforcer en police busje? ben het ff kwijt kijk anders op wikigta Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Hoe Krijg Je Die of waar haal je deze?(ik heb het op PS2) Zoals je ziet op de pagina van de Enforcer op WikiGTA krijg je hem bij 4 sterren Wanted Level. Verder kan je gebruik maken van een Bug. Deze Bug zorgt ervoor dat alle politievoertuigen die voor je huis staan leeg zijn als je saved. Hierdoor kun je hem simpelweg in je garage zetten zonder Wanted Level. Bewerkt: 19 mei 2007 door VWO-er Reageren
Dastard Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Hoe Krijg Je Die of waar haal je deze?(ik heb het op PS2) Zoals je ziet op de pagina van de Enforcer op WikiGTA krijg je hem bij 4 sterren Wanted Level. Verder kan je gebruik maken van een Bug. Deze Bug zorgt ervoor dat alle politievoertuigen die voor je huis staan leeg zijn als je saved. Hierdoor kun je hem simpelweg in je garage zetten zonder Wanted Level. Ok,ik ga het morgen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.