Fiegel5 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 halo iedereen ik ben in de hemelen van de gymzaal in los santos maar ben op een witte eidelozen grond beeidingt en ik kan niet veder kan iemand vertelen hoe ik in een van de hemeldingen kan komen ik heb op wiki geken daar ben ik niet wijzer op geworden en ook niet met de zoek funktie dus kunnen julli even helpen dat zou zijn groetjes fiegel5 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Je bent te laag in het Hidden Interior Universe gekomen, om verschillende hemelen en interiors op te zoeken moet je op een bepaalde hoogte blijven. Als het goed is heb je in het H.I.U. ook een hoogtemeter in beeld, hou die in de gaten. succes Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ikzelf weet niet zoveel af van de hemelen, maar ik heb wel een topic voor je gevonden waar het volgens mij allemaal goed wordt uitgelegd en waar je vragen kan stellen. Namelijk dit topic. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Ikzelf weet niet zoveel af van de hemelen, maar ik heb wel een topic voor je gevonden waar het volgens mij allemaal goed wordt uitgelegd en waar je vragen kan stellen. Namelijk dit topic. daar heb ik al gekeken maar het werkt niet en hoe werkt dat met tle porteren ++++ ik heb een geel geval voor me wat moet i doen >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop om je voorgaande bericht te bewerken. <<< oke nu maar de gele ding zie ik niet meer ik heb op het witte nu 2 poppetjes geschoten en nu ben ik nog nergens tipsss nog Bewerkt: 19 mei 2007 door fiegel5 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ikzelf weet niet zoveel af van de hemelen, maar ik heb wel een topic voor je gevonden waar het volgens mij allemaal goed wordt uitgelegd en waar je vragen kan stellen. Namelijk dit topic. daar heb ik al gekeken maar het werkt niet en hoe werkt dat met tle porteren ++++ ik heb een geel geval voor me wat moet i doen Dat ''gele geval'' is de ingang van de Warehouse interior. Via daar kan je in Liberty City komen Reageren
JeGe Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Das nie moeilijk. Je moet op ongeveer dezelfde hoogte blijven als de gym. Maar pas op! niet lager dan de gym want dan moet je opnieuw beginnen. Kijk op wikigta voor de markers in de ganton gym hemel. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) hier plaatje van ganton gym hemel sorry kan hem niet posten Bewerkt: 21 mei 2007 door dikke moordenaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.