Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

halo iedereen :dans:

ik ben in de hemelen van de gymzaal in los santos maar ben op een witte eidelozen grond beeidingt en ik kan niet veder kan iemand vertelen hoe ik in een van de hemeldingen kan komen :bonk: ik heb op wiki geken daar ben ik niet wijzer op geworden :duh: en ook niet met de zoek funktie :cry:

dus kunnen julli even helpen dat zou :tu: zijn :puh::cab: groetjes

fiegel5 :D

Geplaatst:

Je bent te laag in het Hidden Interior Universe gekomen, om verschillende hemelen en interiors op te zoeken moet je op een bepaalde hoogte blijven. Als het goed is heb je in het H.I.U. ook een hoogtemeter in beeld, hou die in de gaten. succes :sigaar:

Geplaatst:

Ikzelf weet niet zoveel af van de hemelen, maar ik heb wel een topic voor je gevonden waar het volgens mij allemaal goed wordt uitgelegd en waar je vragen kan stellen. Namelijk dit topic.

Geplaatst: (bewerkt)
Ikzelf weet niet zoveel af van de hemelen, maar ik heb wel een topic voor je gevonden waar het volgens mij allemaal goed wordt uitgelegd en waar je vragen kan stellen. Namelijk dit topic.

daar heb ik al gekeken maar het werkt niet

en hoe werkt dat met tle porteren

:eten:

++++ ik heb een geel geval voor me wat moet i doen

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop om je voorgaande bericht te bewerken. ;) <<<

oke nu maar de gele ding zie ik niet meer ik heb op het witte nu 2 poppetjes geschoten en nu ben ik nog nergens tipsss nog

Bewerkt: door fiegel5
Geplaatst:

daar heb ik al gekeken maar het werkt niet

en hoe werkt dat met tle porteren

:eten:

++++ ik heb een geel geval voor me wat moet i doen

Dat ''gele geval'' is de ingang van de Warehouse interior. Via daar kan je in Liberty City komen ;)

Geplaatst:

Das nie moeilijk.

Je moet op ongeveer dezelfde hoogte blijven als de gym.

Maar pas op! niet lager dan de gym want dan moet je opnieuw beginnen.

Kijk op wikigta voor de markers in de ganton gym hemel.

Geplaatst: (bewerkt)

hier plaatje van ganton gym hemel

sorry kan hem niet posten

Bewerkt: door dikke moordenaar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...