henk__l Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 ik moet nog een aantal gebieden veroveren en dan heb ik heel LS tot mijn beschikking. Helaas zijn de gebieden die ik nog moet leeg. Ik heb er een hele tijd rondgelopen, maar er komen geen vagos (of ballas) tevoorschijn. Hoe kan ik deze gebieden dan innemen. Zijn er bepaalde momenten waarop er veel vagos rondlopen (bijvoorbeeld 's avonds of in het weekend)???? Ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik de gehele map groen kan kleuren! Henk Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 ik moet nog een aantal gebieden veroveren en dan heb ik heel LS tot mijn beschikking. Helaas zijn de gebieden die ik nog moet leeg. Ik heb er een hele tijd rondgelopen, maar er komen geen vagos (of ballas) tevoorschijn. Hoe kan ik deze gebieden dan innemen. Zijn er bepaalde momenten waarop er veel vagos rondlopen (bijvoorbeeld 's avonds of in het weekend)???? Ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik de gehele map groen kan kleuren! Henk Er zijn sowieso - voor zover ik weet - geen bepaalde tijdstippen waarop er juist veel of weinig members rondlopen. Het is meer een kwestie van geluk, de ene keer kom je ze wel tegen en de andere keer weer niet. Meestal rijden ze ook rond, dus ik zou je eventueel kunnen aanraden een soort van blokkade neer te zetten. Je hebt minstens 3 man nodig, dus dat zijn denk ik twee voertuigen. Dit doe ik ook altijd, en er zijn bovendien altijd wel wat members in de voertuigen te vinden. Wat je ook kan is even wat andere dingen doen. Stap in een taxi en doe de taxi-missies. Kom je dan een groepje tegen dan kun je de taxi missie cancellen en verder gaan met een eventuele gangwar. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Dat heb ik ook gehad bij zo'n heel kleine gang area. Ik deed dit: Er voor zorgen een wat groter gang area van de bezittende gang ernaast is. Dan een groepje met minstens 3 gangleden opzoeken. Daarmee een beetje vechten, zodat ze achter je aan komen. Als ze op de gang area zijn waar ze moeten zijn kan je ze gewoon vermoorden en dan is het GANG WAR. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.