michaelfivez Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Hey, ik heb ene ps3 met online verbinding (draadloos) en het spel resistance: fall of man. Dit is een First person shooter en omdat ik nogal een n00b ben lukt hij mij enkel op easy en met veel moeite op medium (hard zou ook wel lukken maar dan zou ik oneindig lang moeten proberen en dara heb ik geen zin in). En als je hem op superhuman uitspeeld krijg je iets wat ik graag wil. Daarom wouw ik een savegame downloaden. Ik heb op de PC effe gezoekt naar goede savegames en er gevonden. Dan ging ik naar mijn ps3 en starte de webbrowser op. Ik ging naar die site en drukte op die file (die is gezipt). Toen ik er op drukte komt er: plaats het opslagmedium in de opslaglocatie (of zoiets). Wat moet ik doen? Bewerkt: 19 mei 2007 door michaelfivez Reageren
Biocount Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Hey, ik heb ene ps3 met online verbinding (draadloos) en het spel resistance: fall of man.Dit is een First person shooter en omdat ik nogal een n00b ben lukt hij mij enkel op easy en met veel moeite op medium (hard zou ook wel lukken maar dan zou ik oneindig lang moeten proberen en dara heb ik geen zin in). En als je hem op superhuman uitspeeld krijg je iets wat ik graag wil. Daarom wouw ik een savegame downloaden. Ik heb op de PC effe gezoekt naar goede savegames en er gevonden. Dan ging ik naar mijn ps3 en starte de webbrowser op. Ik ging naar die site en drukte op die file (die is gezipt). Toen ik er op drukte komt er: plaats het opslagmedium in de opslaglocatie (of zoiets). Wat moet ik doen? is zowiezo niet slim om iets ingezipt tedownloaden op je ps3.. hoe wou je het uitpakken erna? ik raadje aan om hem tedownloaden op je pc en dan: 1. uitpakken 2. op geheugenstick zetten ...of hem in een bijlage tevoegen vanje email en naarje eigen testuren 3. dan geheugen stick in je ps3 doen en hem eraf kopieren .. of hem downloaden uitje email verder kan ik je niet helpen maar zo zou ik het doen .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.