Galiorix Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb dus dit probleem met GTA dat als ik hem voor 1 minuutje speel , het spel crasht en me computer opnieuw opstart(ongevraagt). Dus nu wil ik om uit te proberen Windows opnieuw instaleren , moet ik mijn eigenbestanden(en dat zijn er nogal wat) Backupen en de hele pc opnieuw instaleren , of mijn eigen bestanden laten staan en alleen windows opnieuw instaleren? Greetz Galiorix Reageren
Blink Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Galiorix, Je computer helemaal opnieuw installeren is denk ik niet nodig. Het zou best kunnen dat iemand anders hier op Gtaforum daar anders over denkt, ik ben ook maar een amateur Het is heel vervelend als je computer opnieuw opstart zonder dat je daar toestemming voor hebt gegeven. Het is een automatische instelling van Windows dat wanneer er een crash is veroorzaakt de computer gelijk opnieuw op zal starten. Gelukkig kan je dit ook uitzetten zodat je computer niet opnieuw opstart. Doe het volgende om deze instelling uit te schakelen: Start > ConfiguratieScherm > Systeem > Tabblad Geavanceerd > Opstart en Herstart instellingen Om bovenstaande actie te verduidelijken heb ik er met Paint even een plaatje van gemaakt, is misschien wat makkelijker. Klikken voor een vergroting Haal het gemarkeerde vakje dus leeg door er 1x op te klikken. Met de rest van je vragen kan ik je op dit moment even niet helpen, ik moet weg. Er zijn vast wel members die je wel kunnen helpen, binnen een aantal minuten/uren. Succes, Blink Reageren