Jump to content

Geluidsproblemen en Autoproblemen


Victorr

Recommended Posts

Heej,

Ik heb GTA VC geinstalleerd en de autos maken geen geluid bij het optrekken, de rest van het geluid werkt wel. Hoe los ik dit op? Ik heb al ge reinstalled en op andere schijf gedaan, patch erop maar dat werkt niet. Hij heeft het wel goed gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat gebuurde bij mij ook <_<

ik heb toen iets met het kladblok gedaan van audio en zag dat ze allemaal uitstonden <_<

nu is het goed met mijn audio.

kijk ook bij jou kladblok ;)

Je kunt beter even iets duidelijker vertellen watie moet doen. Kladblok openen kan iedereen, maar wát er nou precies verandert moet worden vertel je niet. Als je dat er nu ook even bijvertel kan je em misschien gaan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat gebuurde bij mij ook  <_<

ik heb toen iets met het kladblok gedaan van audio en zag dat ze allemaal uitstonden <_<

nu is het goed met mijn audio.

kijk ook bij jou kladblok ;)

Je kunt beter even iets duidelijker vertellen watie moet doen. Kladblok openen kan iedereen, maar wát er nou precies verandert moet worden vertel je niet. Als je dat er nu ook even bijvertel kan je em misschien gaan helpen.

ja maar ik kan geen screenshots maken wel kopieren maar moet je iets voor hebben of zo ;)

kijk op audio en dan moet je ergens bij MY SOUND kijken dan zie je wat er gesloten is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:ph34r:

Dit bericht kan je beter héél snel veranderen omdat dat als spam gerekend wordt. Berichten die geen inhoud hebben en geen betekenis of zeer kort worden onder spam gerekend. Aangezien niemand daar wat aan heeft of er iets over kan beantwoorden raad ik het je aan om het z.s.m. te wijzigen als je geen problemen met de Moderators wil.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Héél snel! Want ik word gevaarlijk als ik teveel spamposts op één avond zie!

@ Victor: Heb je niets veranderd aan de geluids opties tijdens het spel? Zo niet, dan kan het misschien niet opgelost worden door de geluidsopties te veranderen, en ligt het misschien meer aan je PC dan aan het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Héél snel! Want ik word gevaarlijk als ik teveel spamposts op één avond zie!

@ Victor: Heb je niets veranderd aan de geluids opties tijdens het spel? Zo niet, dan kan het misschien niet opgelost worden door de geluidsopties te veranderen, en ligt het misschien meer aan je PC dan aan het spel.

Ik had even een vraagje off-topic. (wordt aub niet meteen boos)

Maar hoe geven jullie iemand een warn. Dat stond nl. niet in de forum F.A.Q. En ook niet in de regels. Ik geef je wel gelijk dát je leden kunt waarschuwen en in uiterste noodgevallen verwijderen. Anders kan het ook zo'n rommel worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe kom je zo snel aan nieuwe CD's naar de winkel gaan en zeggen dat ze het niet (meer) doen is makkelijk, maar niemand die je gelooft. Ik zou zoals ik al zei gewoon de SFX en de Music veranderen dan hoor je het geluid meestal wel. Bij mij valt het ook nog wel eens weg, maar als ik dan opnieuw gas geef hoor je het geluid alweer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had even een vraagje off-topic. (wordt aub niet meteen boos)

Maar hoe geven jullie iemand een warn. Dat stond nl. niet in de forum F.A.Q. En ook niet in de regels. Ik geef je wel gelijk dát je leden kunt waarschuwen en in uiterste noodgevallen verwijderen. Anders kan het ook zo'n rommel worden.

*geeft off-topic antwoord en wordt niet boos*

Hoe we een warn geven? Met een druk op de knop. onder iedereen zijn naam staat een warning-niveau, waarmee moderators een warn + reden kunnen geven.

En wanneer we een warn geven: Pas zodra eerder verzoek om gedragsverbetering niet helpt en we het te gek vinden worden.

Enne... ik word zelden meteen boos, hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, gelukkig wordt je niet meteen boos, anders had ik misschien al een paar warns gekregen. Vind ik wel goed dat er eerst gewaarschuwd wordt voordat er warns gegeven worden. Maar laat dit topic nu maar weer over geluids- en audioproblemen verdergaan. Alvast bedankt voor de informatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...