PrI3sT Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) OK kreeg ik even te horen dat er een paar rivaliserende gangs mijn empire site building aanvielen het waren bikers schiet iedereen overhoop maar blijft daar maar een brommer rondrijden ik weet wat jullie denken gewoon een fout dat de gaspedaal blijft zitten maar hij maakt heel de tijd achtjes een bug of zoiets???? wel altijd op dezelfde site Bewerkt: 19 mei 2007 door bavo lievens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 Inderdaad een Bug, of welgezecht een Glitch. En nog een bekende ook, zie . Op het forum heb ik hier overigens geen topic van kunnen vinden, maar je kunt er in ieder geval van op aan dat het inderdaad een bug/Glitch is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 Dat heet de Ghost bike glitch volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 thanks voor het uitleggen wist echt niet wat het was :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.