Jump to content

legerbasis in los santos ?


PowerPats

Recommended Posts

Ik heb van iemand gehoord dat er een legerbasis in los santos is.

Ik weet dat er een paar in san fierro en las venturas zitten maar ik heb er nog nooit een in los santos gezien.

kan iemand me laten zien waar het is en of het uberhaupt wel klopt ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    5

  • Grove4L

    4

  • PowerPats

    2

  • stefan321

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb van iemand gehoord dat er een legerbasis in los santos is.

Ik weet dat er een paar in san fierro en las venturas zitten maar ik heb er nog nooit een in los santos gezien.

kan iemand me laten zien waar het is en of het uberhaupt wel klopt ?

er is volgens mij geen bassis in los santos nou beter gezegt weet het zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van iemand gehoord dat er een legerbasis in los santos is.

Ik weet dat er een paar in san fierro en las venturas zitten maar ik heb er nog nooit een in los santos gezien.

kan iemand me laten zien waar het is en of het uberhaupt wel klopt ?

In Los Santos is geen legerbasis, de grootste legerbasis in San Andreas is area 69 en is gebaseerd op area 51 in de VS. Verder is de marine gevestigd in oosterlijk San Fierro even ten noorden van het vliegveld en volgens mij heeft Las Venturas een militair depot, dacht ik. :sigaar:

Edit @ Grove4L: Ja natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, was die weekend-soldaatjes even vergeten. :bonk:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Oh jawel! Bij 'Robbing Uncle Sam' van Ryder moet je kratten met wapens en ammo gaan stelen in een legerbasis in de dokken!

Maar na die missie zijn daar helemaal geen militairen meer en kan je daar gewoon rustig rondlopen. Ik weet ook niet hoe dat kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh jawel! Bij 'Robbing Uncle Sam' van Ryder moet je kratten met wapens en ammo gaan stelen in een legerbasis in de dokken!

Maar na die missie zijn daar helemaal geen militairen meer en kan je daar gewoon rustig rondlopen. Ik weet ook niet hoe dat kan.

Dat is waar, maar in die missie is het wel degelijk een legerbasis.

Link to comment
Delen op andere websites

mja, eigelijk is er dus geen legerbasis in LS, alleen in die missie dan, maar ja, daarna heb je er niks meer, en is er niks meer van wat ook maar op een legerbasis lijkt.....

Link to comment
Delen op andere websites

mja, eigelijk is er dus geen legerbasis in LS, alleen in die missie dan, maar ja, daarna heb je er niks meer, en is er niks meer van wat ook maar op een legerbasis lijkt.....

Inderdaad, en ik heb het even opgezocht en het is een National Guard WAREHOUSE dus technisch gezien is het geen legerbasis.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh jawel! Bij 'Robbing Uncle Sam' van Ryder moet je kratten met wapens en ammo gaan stelen in een legerbasis in de dokken!

dat is geen leger bassis dat is een verboden haven

Link to comment
Delen op andere websites

Oh jawel! Bij 'Robbing Uncle Sam' van Ryder moet je kratten met wapens en ammo gaan stelen in een legerbasis in de dokken!

dat is geen leger bassis dat is een verboden haven

Nee, dat is een Legerbasis. Dat wordt alleen gebruikt tijdens de missie Robbing Uncle Sam. Buiten de missie om is het totaal ongebruikt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh jawel! Bij 'Robbing Uncle Sam' van Ryder moet je kratten met wapens en ammo gaan stelen in een legerbasis in de dokken!

Maar na die missie zijn daar helemaal geen militairen meer en kan je daar gewoon rustig rondlopen. Ik weet ook niet hoe dat kan.

Dat is waar, maar in die missie is het wel degelijk een legerbasis.

Het is in de missie een opslagruimte met wapens, dus geen legerbasis. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...