JeGe Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik heb van iemand gehoord dat er een legerbasis in los santos is.Ik weet dat er een paar in san fierro en las venturas zitten maar ik heb er nog nooit een in los santos gezien. kan iemand me laten zien waar het is en of het uberhaupt wel klopt ? Waar zit die in San Fiero dan?
Grove4L Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 In San Fierro is de basis van de marine, iets ten noorden van de luchthaven, in de missie 'Vertical Bird' van Toreno moet je daar een Hydra stelen.
JeGe Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 In San Fierro is de basis van de marine, iets ten noorden van de luchthaven, in de missie 'Vertical Bird' van Toreno moet je daar een Hydra stelen. Oow das gewoon een boot. Dat noem ik echt geen echte basis
gompygompy Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Oh jawel! Bij 'Robbing Uncle Sam' van Ryder moet je kratten met wapens en ammo gaan stelen in een legerbasis in de dokken! Maar na die missie zijn daar helemaal geen militairen meer en kan je daar gewoon rustig rondlopen. Ik weet ook niet hoe dat kan. Dat is waar, maar in die missie is het wel degelijk een legerbasis. Het is in de missie een opslagruimte met wapens, dus geen legerbasis. Als je begrijpt wat ik bedoel. ik weet niet of ik het goed heb, maar volgens mij is dat huis waar je voor het eerst inbreekt een leger basis... in me vage geheugen herrinder ik me dat daar sterren kwamen
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 ik weet niet of ik het goed heb, maar volgens mij is dat huis waar je voor het eerst inbreekt een leger basis...in me vage geheugen herrinder ik me dat daar sterren kwamen Als je de missie Home Invasion bedoeld dan moet ik je helaas teleurstellen. Het is geen legerbasis maar het huis van Colonel Fuhrberger die z'n eigen arsenaal in huis heeft staan en in principe z'n eigen oorlog kan beginnen. Als je deze missie netjes volbrengt krijg je tijdens deze missie geen wanted-level (sterren).
Groot-Duimpje Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 In San Fierro is de basis van de marine, iets ten noorden van de luchthaven, in de missie 'Vertical Bird' van Toreno moet je daar een Hydra stelen. Oow das gewoon een boot. Dat noem ik echt geen echte basis het is niet alleen een boot , er is ook nog een stukje land , waar je in kan maar dan krijg je natuurlijk ook 5 sterren achter je aan , verder is ie dus niet zo klein dan je denkt , verder kan je er ook nog een leuke boot vinden !
morfanaion Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Oh jawel! Bij 'Robbing Uncle Sam' van Ryder moet je kratten met wapens en ammo gaan stelen in een legerbasis in de dokken! Maar na die missie zijn daar helemaal geen militairen meer en kan je daar gewoon rustig rondlopen. Ik weet ook niet hoe dat kan. Zelfde geldt voor de "Fuel Depot" in het noordwesten van Las Venturas, hier kun je ook rustig in rondlopen zonder dat je herrie krijgt. Geen wanted level en geen bewaking (ben er met een helikopter ingevlogen om die horseshoe te halen)
Gta-killer Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 daar bij die haven lijkt niet egt op een legerbasis maar meer een opslag plaats van het legerrr Ja maar opslagplaatsen worden ook goed bewaakt zodat je niet zomaar wapens kan jatten. Daarom zou je als het echt een opslagplaats zou zijn een paar sterren moeten krijgen want het is verboden toegang.
morfanaion Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Toch is het een basis... Het gaat hierbij ook niet alleen om de boot. Het omheinde gedeelte ten noorden van deze boot is ook deel van de legerbasis.
JeGe Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 In San Fierro is de basis van de marine, iets ten noorden van de luchthaven, in de missie 'Vertical Bird' van Toreno moet je daar een Hydra stelen. Oow das gewoon een boot. Dat noem ik echt geen echte basis het is niet alleen een boot , er is ook nog een stukje land , waar je in kan maar dan krijg je natuurlijk ook 5 sterren achter je aan , verder is ie dus niet zo klein dan je denkt , verder kan je er ook nog een leuke boot vinden ! Oow oke bedankt joh
f'noord Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Het is geen legerbasis het is een haven ofzo..
Muay Thai Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Er is inderdaad een soort van leger-basis maar het is eerder een plek van Export Import, dus dat ze daar hun wapens binnen krijgen dat het via de haven naar San Fierro gaat, je zou het een soort leger-basis kunnen noemen want het is beveiligd daar, je hebt ook een missie genaamd '' Robbing Uncle Sam '' daar ga je heen om wapens te stelen samen met Ryder.
JeGe Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Het is geen legerbasis het is een haven ofzo.. In ik geloof vertical bird,weet nie meer zeker, moet je daar een Hydra jatten. Dus dit is wél een legerbasis want er lopen allemaal soldaatjes binnen rond en Hydra's zijn gevechtsvliegtuigen(straaljagers) van het leger.
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 ik weet wel voor 100 % zkr dat het gewoon een legerbasis is hoor
Recommended Posts