Jeffrey-GTA Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 waar kun je de save games in zetten? ik snap het niet goed . als je me kunt helpen e-mail me op *** of voeg toe op msn. ( omdat ik zowat nooit op gtaforum zit en meestal GTA3 speel >>> Door NandroDavids: E-mailadressen zijn niet toegestaan om te posten<<< Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 waar kun je de save games in zetten? ik snap het niet goed . als je me kunt helpen e-mail me op jeffreynl1 (at) hotmail DOT com. of voeg toe op msn. ( omdat ik zowat nooit op gtaforum zit en meestal GTA3 speel Je kan een savegame downloaden en dan zet je hem in bijvoorbeeld GTA3 userfiles en dan moet je het betreffende slot vervangen met je gedownloade savegame. Trouwens je mag (dacht ik) op dit forum geen mail adressen geven of hotmail adressen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) waar kun je de save games in zetten? ik snap het niet goed . als je me kunt helpen e-mail me op jeffreynl1 (at) hotmail DOT com. of voeg toe op msn. ( omdat ik zowat nooit op gtaforum zit en meestal GTA3 speelJe kan een savegame downloaden en dan zet je hem in bijvoorbeeld GTA3 userfiles en dan moet je het betreffende slot vervangen met je gedownloade savegame. Trouwens je mag (dacht ik) op dit forum geen mail adressen geven of hotmail adressen.Even als aanvulling, een savegame heet bijvoorbeeld GTAVCsf*.b Op de plek van het sterretje staat een getal variërend van 1 t/m 8. Het cijfer komt overeen met het Slot waar de savegame in zit waardoor je gemakkelijk het Slot kunt veranderen. Overigens zullen er meerdere mappen in GTA VC User Files staan, zet hem gewoon in de aangegeven map. GTA VC User Files is te vinden in Mijn Documenten. Bewerkt: 19 mei 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.