Jump to content

Vraag feiten gta IV


-->nick<--

Recommended Posts

Ik had 2vraagjes over de feiten van gta IV op wikigta.nl

En toen zag ik dit staan :?

GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films.

Maar welke gta's zijn geinspireerd door films dan :?

en dit

De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt.

Want gta San Andreas duurde bijvoorbeeld toch langer dan Vice City dus hoezo is de lengte vergelijkbaar met andere gta's :?

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 2vraagjes over de feiten van gta IV op wikigta.nl

En toen zag ik dit staan :?

GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films.

Maar welke gta's zijn geinspireerd door films dan :?

en dit

De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt.

Want gta San Andreas duurde bijvoorbeeld toch langer dan Vice City dus hoezo is de lengte vergelijkbaar met andere gta's :?

Nou, GTA: Vice City is gebaseerd op de film miami vice, bijvoorbeeld apartment 3C en de straat met het Ocean view hotel. Van San Andreas en GTA3 weet ik het niet. Wat je tweede punt betreft, die snap ik ook niet helemaal, want ik geef je gelijk dat er in San Andreas meer missies zijn.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat GTA SA gebasseerd was op de film: Boys in the Hood. Verder was GTA 1 gebasseerd op de film: Grand Theft Auto uit 1977, leuke film overigens :-)

Was Grand Theft Auto ook een film ja. Dat wist ik niet :bonk:

Maar weet iemand ook de 2e vraag :?

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

gta 3: sopranos :$ ??

vice city: scarface & miami vice

GTA SA: boyz in da hood

en je 2e vraag

GTA SA duurde niet veel langer als Vice City en is dus vergelijkbaar

Bewerkt: door CJ_
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb GTA SA wel aanzienlijk langer gespeelt dan GTA Vice City. mijn uren teller staat nu op 198 uren, of is de duur van het spel als je alle missies hebt gehaald of als je de volle 100% hebt uitgespeeld, want dat is voor iedereen natuurlijk verschillend.

ik ga natuurlijk voor de 100% en door de Multiplayer is GTA IV word de speelduur natuurlijk alleen nog maar verlengd, zoals rockstar ook al had gezegt.

nou ja, we zullen allen wel zien dus :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:SA heeft duidelijk een langere verhaallijn als VC. Je hebt in LS wel veel missies, in het platteland heb je ook wat missies. In SF, de dessert en LV ook nog eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: Bij vice city heb je 64 hoofdmissies en bij San Andreas 103 (ik kan een telfout gemaakt hebben) dus dat vind ik een behoorlijk verschil (39) in grootte! Voor de 100% is het verschil zelfs ongeveer 50 missies!

Link to comment
Delen op andere websites

gta vice city is ook gebaseerd op scarfice !!!!

Nee, GTA VICE CITY is niet geinspireert op Scarface. Trouwens Scarface is geinspireert op Gta wans scarface is een gta kloon, Maar van welke GTA dat is weet ik niEt!

Oo ja die vragen snap ik ook niet helemaal maar goed dat je dit vertelt.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

gta vice city is ook gebaseerd op scarfice !!!!

Nee, GTA VICE CITY is niet geinspireert op Scarface. Trouwens Scarface is geinspireert op Gta wans scarface is een gta kloon, Maar van welke GTA dat is weet ik niEt!

Oo ja die vragen snap ik ook niet helemaal maar goed dat je dit vertelt.

-ScOrp1 :sigaar:

Het betreft hier de film Scarface, niet de game. En Vice City is wel degelijk gebaseerd op scarface kijk maar naar de badkamer met bloed in appertement 3C, de stijl van de hotels in Ocean Beach, en natuurlijk de Vercetti Estate (en de misse 'Keep Your Friends Close,' die duidelijk is afgeleid van het 'eindgevecht' in de film Scarface).

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...