-->nick<-- Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Ik had 2vraagjes over de feiten van gta IV op wikigta.nl En toen zag ik dit staan GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films. Maar welke gta's zijn geinspireerd door films dan en dit De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt. Want gta San Andreas duurde bijvoorbeeld toch langer dan Vice City dus hoezo is de lengte vergelijkbaar met andere gta's Bewerkt: 19 mei 2007 door -->nick<-- Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Ik had 2vraagjes over de feiten van gta IV op wikigta.nlEn toen zag ik dit staan GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films. Maar welke gta's zijn geinspireerd door films dan en dit De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt. Want gta San Andreas duurde bijvoorbeeld toch langer dan Vice City dus hoezo is de lengte vergelijkbaar met andere gta's Nou, GTA: Vice City is gebaseerd op de film miami vice, bijvoorbeeld apartment 3C en de straat met het Ocean view hotel. Van San Andreas en GTA3 weet ik het niet. Wat je tweede punt betreft, die snap ik ook niet helemaal, want ik geef je gelijk dat er in San Andreas meer missies zijn. Bewerkt: 19 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Markant Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik dacht dat GTA SA gebasseerd was op de film: Boys in the Hood. Verder was GTA 1 gebasseerd op de film: Grand Theft Auto uit 1977, leuke film overigens :-) Reageren
tomosbb Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 gta vice city is ook gebaseerd op scarfice !!!! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Ik dacht dat GTA SA gebasseerd was op de film: Boys in the Hood. Verder was GTA 1 gebasseerd op de film: Grand Theft Auto uit 1977, leuke film overigens :-) Was Grand Theft Auto ook een film ja. Dat wist ik niet Maar weet iemand ook de 2e vraag Bewerkt: 19 mei 2007 door -->nick<-- Reageren
CJ_ Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) gta 3: sopranos :$ ?? vice city: scarface & miami vice GTA SA: boyz in da hood en je 2e vraag GTA SA duurde niet veel langer als Vice City en is dus vergelijkbaar Bewerkt: 19 mei 2007 door CJ_ Reageren
Black Force Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 ik heb GTA SA wel aanzienlijk langer gespeelt dan GTA Vice City. mijn uren teller staat nu op 198 uren, of is de duur van het spel als je alle missies hebt gehaald of als je de volle 100% hebt uitgespeeld, want dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. ik ga natuurlijk voor de 100% en door de Multiplayer is GTA IV word de speelduur natuurlijk alleen nog maar verlengd, zoals rockstar ook al had gezegt. nou ja, we zullen allen wel zien dus Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 GTA:SA heeft duidelijk een langere verhaallijn als VC. Je hebt in LS wel veel missies, in het platteland heb je ook wat missies. In SF, de dessert en LV ook nog eens. Reageren
CJ_ Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Maar bij VC heb je weer bedrijven enzo Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Even voor de duidelijkheid: Bij vice city heb je 64 hoofdmissies en bij San Andreas 103 (ik kan een telfout gemaakt hebben) dus dat vind ik een behoorlijk verschil (39) in grootte! Voor de 100% is het verschil zelfs ongeveer 50 missies! Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 gta vice city is ook gebaseerd op scarfice !!!! Nee, GTA VICE CITY is niet geinspireert op Scarface. Trouwens Scarface is geinspireert op Gta wans scarface is een gta kloon, Maar van welke GTA dat is weet ik niEt! Oo ja die vragen snap ik ook niet helemaal maar goed dat je dit vertelt. -ScOrp1 Reageren
DonLeone Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) gta vice city is ook gebaseerd op scarfice !!!! Nee, GTA VICE CITY is niet geinspireert op Scarface. Trouwens Scarface is geinspireert op Gta wans scarface is een gta kloon, Maar van welke GTA dat is weet ik niEt! Oo ja die vragen snap ik ook niet helemaal maar goed dat je dit vertelt. -ScOrp1 Het betreft hier de film Scarface, niet de game. En Vice City is wel degelijk gebaseerd op scarface kijk maar naar de badkamer met bloed in appertement 3C, de stijl van de hotels in Ocean Beach, en natuurlijk de Vercetti Estate (en de misse 'Keep Your Friends Close,' die duidelijk is afgeleid van het 'eindgevecht' in de film Scarface). Bewerkt: 20 mei 2007 door DonLeone Reageren
CJ_ Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 H, de stijl van de hotels in Ocean Beach, eeuuuhhh zo ziet miami beach er gewoon uit dus dat gedeelte is niet op scarface gebaseert ofzo Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 H, de stijl van de hotels in Ocean Beach, eeuuuhhh zo ziet miami beach er gewoon uit dus dat gedeelte is niet op scarface gebaseert ofzo Denk je dat? Moet je deze pagina maar eens bekijken!. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Maar wie weet nou de 2e vraag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.