Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerst wil ik je alvast van harte welkom heten op het forum, Jakooza. :)

En over jou signature, als ik het al een signature kan noemen, want dit is een beetje groter dan de gemiddelde signature. De gemiddelde maat van een signature ligt tussen de 320x80 en 500x150. Als ze groter zijn dan dat kun je het meestal geen signatures meer noemen. En het plaatje in jou handtekening is dan ook te groot, aangezien op dit forum de maximum toegestane maat van het plaatje in je handtekening 500x150 is.

Nu over het werkje zelf. In principe heeft het alles wat een signature moet hebben, een gevulde achtergrond, een render, tekst en een randje. Maar hoe je het hebt gedaan vind ik niet zo geslaagd. Het is natuurlijk je eerste, daarom ga ik dus niet te streng zijn. ;)

De achtergrond vind ik er niet zo mooi uitzien, de kleuren zijn te fel en het is een beetje te eentonig. Als je brushes hebt gebruikt kun je beter wat meer afwisseling doen in de brushes en ook die kleuren iets minder fel zetten. Heb je filters of iets anders gebruikt, dan word het tijd dat je brushes eens leert kennen, hier kun je namelijk veel mooiere designs mee maken. Een site waar je goede brushes kan vinden is Deviantart.com.

De render is goed geplaatst, alleen staat hij er nu maar wat te staan. Je kon hem beter wat meer inblenden door er een beetje over heen te brushen, of de kantjes van de render te verwijderen met een brush die op 50% opacity staat.

De tekst is goed geplaatst, en het font is ook goed gekozen. Alleen kon je misschien een kleur kiezen die iets minder opviel en wat beter bij de rest van je plaatje past. De opacity van de tekst-layer lager zetten kan ook.

De kleur van het randje is goed, maar op een groot design zoals dit is het altijd goed om het iets dikker te maken, want nu zie je niet goed dat er een randje aanwezig is.

Er valt dus zoals je ziet, nog veel aan te werken. Dit is zeker niet slecht, omdat je net bent begonnen. Maar ik zou zeker wat tutorials lezen over brushen, en ook zeker blijven oefenen, je zult dan alleen maar verbeteren. ;) Je krijgt voor de deze een 5/10 omdat dit één van je eerste is. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...