Donald-Duck Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 hoi, Ik heb een spel voor op de ipod, maar ik weet niet hoe je hem erop moet zetten. Ik heb gewoon itunes en mijn ipod is een nano 2gb. Ernaartoeslepen wil ook niet. Misschien weten jullie het. Reageren
Ferre Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Games voor je iPod kun je alleen spelen op de gewone iPod van de 5e generatie. In ieder geval, dat staat bij de iTunes Music Store. Ik denk dta je dat vast wel gezien hebt toen je het spel via de iTunes Music Store kocht. Of je hebt een spel - die wel op de Nano kan - van een website gedownload, maar daar zal toch vast wel een handleding bij staan? Om games op je nano te spelen zul je vast je iPod moeten hebben omgebouwd, en anders dan kan het gewoon niet. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Als je het een spel is die je legaal bij Apple hebt gekocht kan je die via het iPod menu syncen. Heb je hem illigaal dan mag ik je hierover geen informatie verstrekken op dit forum! En als laatste nog zoals Ferre zegt kan je geen games op een Nano zetten. Er zijn wel een soort van extra spellen voor de Nano die zitten bij iPod Linux (legaal). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.