AwiVC Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Gemaakt voor de nieuwe gang in aantocht, de orange star! =] Rates zijn welkom Mvg, Awi Reageren
Rivel Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Grappig, maar je kan je rende rook inblenden! Er staan net genoeg effecten op! Maa rhij is nogal simpel! Ik vind je font wel passen, maar de kleur ervan neit! 7 Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik vind hem niet zo mooi. Comment : De kleuren passen niet bij elkaar . De achtergrond heb je niet zo veel effecten ingestoken . Het is nogal leeg . Het maakt niet zoveel uit maar ik vind breede sigs pas mooi als je erveel in stopt jij hebt er 20 % van gebruikt dan vind ik een verspelling van die groote neem eens kortere sig . Rate : 5/10 Greetings .Syfes Reageren
AwiVC Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Grappig, maar je kan je rende rook inblenden! Er staan net genoeg effecten op! Maa rhij is nogal simpel! Ik vind je font wel passen, maar de kleur ervan neit! 7 V2 na de tips van Rivel Bewerkt: 19 mei 2007 door AwiVC Reageren
Dastard Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hijs heel goed geslaagd!10/10.Geen commentaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.