Donald F. Duck Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Weet iemand een programma om geluid harder te maken? Ik heb namelijk een liedje waar niet zo hard geluid bij is. En om voor alleen dat liedje de luidsprekers harder te zetten vind ik wat overdreven. Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik gebruik dit geweldige programma: Mp3Gain http://mp3gain.sourceforge.net/ Hiermee kun je de map met ál je mp3's openen, en dan analyseert hij het volume. Daarna kun je het volume van ál je mp3's op hetzelfe niveau brengen. Dit gebruik ik ook voor mijn drive-in shows, en de geluidskwaliteit gaat er niet op achteruit (niet dat dat te horen is op dat volume waar ik meestal sta, instant koppijn en zere oren ) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Bedankt, maar als ik bij een liedje (de rest werkt gewoon) op Track Gain druk, krijg ik een error. Hier wat plaatjes: Ik open de Error Log en dan krijg ik dit: Zoals je kan zien is het een mp3. Oh ja, klik even op het plaatje, het is een thumbnail. Bewerkt: 20 mei 2007 door Donald F. Duck Reageren
Die-hard Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Staat het liedje misschien nog in je media player open? Je moet elk progamma wat dat liedje gebruikt afsluiten, anders kan je het bestand niet aanpassen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Okee, ik had het liedje in Windows Movie Maker, maar het andere liedje had ik daar ook en bij dat liedje deed hij het wel. Net had ik ook alleen maar GTAForum en MP3Gain aan, en toen kreeg ik de error ook. Bewerkt: 20 mei 2007 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.