DaddyPimp Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Onderwerp: Zelf weten Soort Design: PaintSignature Size Design: Max. 500 x 150 px. Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: Zo snel mogelijk Ik lever die van mij zsm. in.
Goliat Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Onderwerp: Zelf wetenSoort Design: PaintSignature Size Design: Max. 500 x 150 px. Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: Zo snel mogelijk Ik lever die van mij zsm. in. Kies mij..
DaddyPimp Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Onderwerp: Zelf wetenSoort Design: PaintSignature Size Design: Max. 500 x 150 px. Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: Zo snel mogelijk Ik lever die van mij zsm. in. Kies mij.. Ik kies jou Ohja, als het mogelijk is het gebruikte plaatje voor je sig ook posten --- Hier is de mijne: Klik hier voor het orgineel Veel succes kerel Bewerkt: 19 mei 2007 door DaddyPimp
Goliat Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Dit is de mijne : Goliat: Origineel DaddyPimp: Origineel -Veel succes- Edit: Maten wijken iets af, met paint is 't ook een beetje lastig om je aan afgesproken maten te houden.. voor mij dan. :$ Bewerkt: 20 mei 2007 door Goliat
Eros Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Aan beide is precies niet veel gedaan, wat natuurlijk ook niet kan met paint. Maar bij DaddyPimp ziet alles er veel mooier uit, de tekst is goed geplaatst, en het randje ziet er ook goed uit. Bij Goliat is de tekst iets minder geslaagd, en het randje is iets te dik. Mijn stem gaat dus naar DaddyPimp. Ik vind zijn design er gewoon beter uitzien.
King Room Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Aan beide is precies niet veel gedaan, wat natuurlijk ook niet kan met paint. Maar bij DaddyPimp ziet alles er veel mooier uit, de tekst is goed geplaatst, en het randje ziet er ook goed uit. Bij Goliat is de tekst iets minder geslaagd, en het randje is iets te dik. Mijn stem gaat dus naar DaddyPimp. Ik vind zijn design er gewoon beter uitzien. Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen. Stem DaddyPimp
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 My vote goes to Why? DaddyPimp + De tekst is strak op de goede plek geplaatst. + Spider loc goed in de achtergrond verwerkt. + DP Goed verwerkt. - Spider loc photo/render is een beetje slechte kwaliteit. - Wat simpel Goliat + Goede keuze van onderwerp + Tekst is goed geplaatst - Slechte kwaliteit renders - Geel en blauw is een combinatie die je nooit meer mag gebruiken! [L] Gizz
Mister.X Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Mij stem gaat zeker naar:DaddyPimp Die is veel mooier.. De kleuren van Goliat zijn ook helemaal niet mooi..Ze passen niet bij elkaar!
.Levi. Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Winnaar DaddyPimp +1 punt, totaal score 20 pnt in de ranking! Well job. Verliezer helaas Goliat, -1 punt voor jou. Locked and updated.
Recommended Posts