Jump to content

Een soort van drag baan in VC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek een mod die een heel lang recht stuk heeft.

Een soort van dragbaan.

Waar kan ik die vinden en wie heeft er misschien een?

Groeten

Geplaatst:

Tot zover ik weet bestaat zo'n mod niet. Wel bestaat er een 'snelweg' mod. Genaamd Death en derest weet ik zo ff niet meer :clown: Zoek maar op google, ik hoop dat je wat vind!

Mvg, Apple-Mac :sigaar:

Geplaatst:

Dit was mij al een keer eerder gevraagd in het modding request topic. Die aanvraag had ik toen ook voltooid, je kunt hem hier vinden. De stijger in Los Santos is verlengt en aan het einde staat een jump geplaatst.

//> Edit: Aan de topic titel te zien is het inderdaad voor VC, mijn excuses.

Geplaatst:
Dit was mij al een keer eerder gevraagd in het modding request topic. Die aanvraag had ik toen ook voltooid, je kunt hem hier vinden. De stijger in Los Santos is verlengt en aan het einde staat een jump geplaatst.

Volgensmij heeft ie het over VC. Maar dat weet ik niet zeker :sigaar:

Geplaatst:

Volgensmij heeft ie het over VC. Maar dat weet ik niet zeker :sigaar:

Ja het is voor VC ik heb wel eens zo'n mod gezien dat het strand helemaal vlak was. maar dan heb je nog zand en geen straat.

Kan je dat misschien ook veranderen?

Groeten

Geplaatst:

Voor SA is er een bestandje, genaamd --- (ff vergeten, iets met surf van surface weetjewel).

Ik neem aan dat er voor VC een soortgelijk bestand is.

In dit bestand kun je de eigenschappen van ondergrond aanpassen, zoals de wrijving, slip-iets, enz.

Je kunt het zand dus dezelfde eigenschappen als straat geven, en dan zou het moeten werken.

Geplaatst:

Je kan dit ook nog altijd zelf maken... zie de MTL voor tuts hierover en het topic van Ik wil leren modden, ze staan allebei bovenaan dit forum!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...