flo Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 eej gasten. kep een vraag. hoe werkt de img tool voor gta3? Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 Lees de instructies die erbij zitten. De bedoeling is dat je de GTA3 textures kan vervangen in je eigen textures! Zo verander je dus Liberty City. Reageren
flo Geplaatst: 20 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 ik snap er geen bal van maarja. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 ik snap er geen bal van maarja. Wat is je probleem dan? Wat wil je doen? Wat snap je niet? Heb je de readme of andere hulp erbij gelezen? Reageren
flo Geplaatst: 20 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 Met de img tool kun je toch auto's instaleren, en gebouwen plaatsen of is dat nou dat andere ding? maar in elk geval luklt het bij mij niet om auto's en gebouwen te instaleren. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 IMG tool is alleen voor de textures (de plaatjes dus) Alles wat te doen heeft met polygonen (hoe hij er dus uitziet) moet je andere programma's voor gebruiken. Hier staan wat programma's daarvoor: http://www.gtagames.nl/downloads/?ordner_id=14 Reageren
Devsio Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 :angry: als ik img open dan staat er niks geen skimmer dfd en dat soort stuff allemaal :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.