PatrickW Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ter ere van de opening van de engelse versie van wikigta, heb ik deze signature gemaakt, die ikzelf en hopelijk vele anderen op buitenlandse fora gaan dragen om de wiki naambekendheid te geven. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik, ThunderDuck, heb de eer om de nieuwe reclamestunt van onze oudste admin te raten Ontopic: Het ziet er uit als een puzzel, wat het volgens mij ook is. Het idee van de puzzel is origineel, en omdat die ook nog eens opgebouwd is uit allemaal verschillende plaatjes ziet het er nog beter uit. Er is geen enkele pic hetzelfde, dus je kan niet zeggen dat er niks aan gedaan is. De lichtbron achter de schotel is mooi gedaan, de schotel iets minder. De tekst is leuk gedaan, een mooi font in verschillende kleuren. Klein minpuntje: Het lijkt alsof er achter de schotel een soort "ravijn" in de puzzel zit. Al met al een 9/10 waard. Reageren
Eros Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Zeer mooi, PatrickW. Je blijft me altijd verbazen met je creaties. Dat puzzel effect is zeer leuk gedaan, en het is zeker ook geslaagd. Je hebt het ook leuk naar binnen laten faden, dit zorgt voor een goed effect. De tekst heb ik niets op aan te merken, de effecten zijn gewoon hetzelfde als de tekst in het GTAGames logo, dus dit is goed gekozen. Ik vind dit zeker een geslaagde signature, en hij krijgt van mij dan ook een 9.5. Verder hoop ik met je mee, zodat GTAGames internationaal ook bekend wordt. Reageren
Woetsha Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Eventjes mijn Rate-systeem weer gebruiken… _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: De WikiGTA font is normaal standaard en daar kan je eigenlijk geen andere font opzetten, alleen vind ik de plaatsing niet zo goed de plaatsing ligt beter in een hoek. De kleur is ook goed, alleen zie je dat de kleur veranderd door de lichteffect en dat vind ik niet goed… Kleur 7/10 l Plaatsing 7/10 l Lettertype 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: De achtergrond is zeer mooi gedaan het is gewoon in 1 woord te zeggen, het is PRACHTIG. Dat vind ik nou echt een pluspunt voor die signature, knap werk. Het heeft je zeker ook veel tijd gekost, ook is die lichteffect zeer goed geplaatst, die lichteffect laat de satelliet opvallen. Effecten 10/10 l Kleur 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: De Wiki-satelliet is zeer mooi geplaatst en is ook goed geknipt. De licht effecten die je boven hebt geplaatst laat ook zien dat de onderkant van de satelliet donker is en dan vind ik wel goed gedaan! Originaliteit 10/10 l Knippen 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: De rand is hier standaard, maar ook normaal voor zo'n signature. Je kan er niets speciaals bij zetten bij zo'n rand dus vind ik het ook geslaagd ! Dikte 10/10 l kleur 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: PRACHTIGE SIG PatrickW, je creaties blijven schitteren. Ik zou je bij deze sig normaal zoals de andere leden doen gewoon prachtig zeggen en een 10 geven, maar zoals ik al zei bijna elke sig heeft een fout. Gouden Tip: Je zou de volgende keer je signature een beetje hoger maken en korter, want nu lijkt hij uitgetrekt ! Eindcijfer: 84/90 -> 9.3/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ©Woetsha. Bewerkt: 20 mei 2007 door Woetsha Reageren
Rivel Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Zeer ince! Leuke effecten, die puzzels is goed gegdaan! Magik hem ook dragen? @Thunderduck IS Joriz niet de oudste admin hier? HIj is hier toch het langste! Bewerkt: 20 mei 2007 door Rivel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Echt prachtig gemaakt PatrickW! Ja, de Engelse versie van WikiGTA is online! Samen met GTA-Sheeps verjaardag en de uitslag van de 5de corporation verkiezing! De sig vind ik ook zeer mooi, vooral met dat puzzeleffect. 10/10! Reageren
Dastard Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Sher Schon,PatrickW Niets over te zeggen..10/10..Ik hou van de stijl met die puzzelblokjes! 10/10! 10/10 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 @Thunderduck IS Joriz niet de oudste admin hier? HIj is hier toch het langste! Hoe lang je al op een forum bent zegt toch niets over je leeftijd? PatrickW is de oudste onder de admins. Ontopic vind ik het een erg mooie siganture met als enig minpuntje het gloeieffect, dat iets mooier had gekunt. 9/10 Reageren
Sunray Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik vind hem best wel leuk en origineel alleen dat kleur achter de schotel vind ik niet echt mijn smaak maarja ieder zijn smaak zeggen ze dan. 9/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 @Thunderduck IS Joriz niet de oudste admin hier? HIj is hier toch het langste! Hoe lang je al op een forum bent zegt toch niets over je leeftijd? PatrickW is de oudste onder de admins. Ontopic vind ik het een erg mooie siganture met als enig minpuntje het gloeieffect, dat iets mooier had gekunt. 9/10 Nee, ik had de vraag verkeerd begrepen! Ik dacht dat hij met het oudste, de langste tijd op het forum bedoelde! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Lettertype: 9,66666666666667 Plaatsing: 9,5 Face: 10 Kleur: 9,5 | Render: 9,66666666666667 Plaatsing: 10 Mooiheid: 10 Ingeblend: 9 | Border: 10 Stijl: 10 Dikte: 10 | Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 | Achtergrond: 10 | Effecten: 9 | Overige: 10 | Bonuspunten: 10 | Commentaar: Ik vind deze sig heel erg mooi, het lettertype past ook goed bij de schotel. De schotel zelf is ook mooi, en ook de gloed eromheen. Ik vind de puzzel ook erg origineel, en dit met wel lang werk geweest zijn. Daarom zo'n hoge punten. | TOTAAL: 9,791667 | Aantal sterren: En even een weetje: Dit is het hoogste punt wat ik met dit ratesystem ooit heb gegeven! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.