qbdown Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hoi allemaal, Hoe zorg ik dat mijn grove members geen COLT45 of zoon tec9 meer dragen maar iets anders zoals een M4? dankjewel, robbin237 Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hoe verder je in het spel komt, en dus hoe meer gebieden je gaat veroveren, hoe beter de wapens van je gangleden worden. Ze beginnen dus altijd met zo'n pistooltje, maar naarmate je verder komt in het spel, dan zullen ze een beter wapen krijgen, wat meer lijkt op het echte werk met bijvoorbeeld de M4. Nog eventjes verder spelen dus, dan kom je er vanzelf. Reageren
qbdown Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hoe verder je in het spel komt, en dus hoe meer gebieden je gaat veroveren, hoe beter de wapens van je gangleden worden.Ze beginnen dus altijd met zo'n pistooltje, maar naarmate je verder komt in het spel, dan zullen ze een beter wapen krijgen, wat meer lijkt op het echte werk met bijvoorbeeld de M4. Nog eventjes verder spelen dus, dan kom je er vanzelf. Kan je niet lezen? ik vraag hoe je dat kan veranderen dus bijvoorbeeld met een .dat file dat ze andere wapens dragen >>> Door Bling: Zou je alstjeblieft wat beleefder willen reageren? Wees blij dat iemand het fatsoen neemt om je te helpen..<<< Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Kan je niet lezen?ik vraag hoe je dat kan veranderen dus bijvoorbeeld met een .dat file dat ze andere wapens dragen Ik heb voor je gezocht op verschillende modsite's, maar ben zoiets niet tegengekomen, waarmee je dus de wapens van je gang meteen kunt veranderen. Maargoed, als je verder in het spel komt gaat het vanzelf. Als iemand anders er wel een mod van heeft, dan kan je er Robbin237 hier blij mee maken. Het kan ook zijn dat ik er overheen gelezen heb natuurlijk, dat heb je wel eens als je niet kunt lezen... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Ik kan je niet helpen met een mod of iets dergelijks, wel dragen je homies een Desert Eagle of MP5 vanaf het moment dat je alle 100 tags (graffiti / sprays / hidden sprays) hebt overgespoten en je krijgt natuurlijk je wapens in de keuken van The Johnson House. succes Bewerkt: 20 mei 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
kristof01 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 In dit topic stelde Johannes47 dezelfde vraag . Succes! Reageren
Rivel Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Je kan beter vragen aan een mod om dit t opic te verplaatsen naar het modding fora! Daar gaan ze je zeker kunnen helpen, anders check je daar de MTL een!s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.