Jump to content

Hoeveel Procent?

stefabb

Recommended Posts

hoi,ik heb net een missie gedaan dat je die hoer moet achter volgen en dan 4 foto's moet maken ,maar ik kan niet verder ik heb geen contacten meer wat moet ik doen dan, en ik weet niet op hoeveel % ik ben want ik heb vicecity alleen op de ps2? kan inmand mijn ff op hoeveel % ik ben

Delen op andere websites

ik loop weer vast,ik heb voor me laaste geld die printfabriek gekocht en die heb ik uit gespeelt

en nu heb ik geen geld voor die malibuclub

PS:ik heb de flimstudio uit gespeelt

de botenjacht

de printfabriek.

en ik heb die autobedrijf

en die ijsfabriek

Bewerkt: door stefabb
Delen op andere websites

Dan blijf je dat geld toch netzo lang ophalen tot je wel genoeg geld hebt. En bij Vercetti Esteate kan je geld halen $5000. En anders ga je toch netzoveel voetganers in elkaar slaan tot je genoeg geld heb. Of je ga winkels overvallen. Verdient nog beter. Óf je ga de Side Missies doen (Top fun, PCJ-Playground, Straatraces (verdienen heel goed), Cone Crazy. Of je ga Insane Stunts doen. Allemaal manieren om veel money binnen te krijgen.

Delen op andere websites

De properties waar je missies kan doen zijn:

- Kauffmann Cabs

- Sunshine Auto's

- The Filmstudio

- Cherry Poppers

- The Malibu Club

- The Pole Position Club (daar is niet echt een missie maar je moet in een Prive Hok 10 Minuten (echte tijd) naar een hoertje kijken om dat uittespelen).

- The Boatyard

Dat zijn ze allemaal (voor zo ver ik weet).

En ik zou ook ff alle 'Missie gevers na gaan' want soms (vooral PC) is de radar een beetje gek en staan de Symbolen er niet op.

En kijk ook ff op www.GTAGames.nl voor meer informatie over GTA: Vice City ;)

Delen op andere websites

winkels overvallen hoe moet dat,als je ze neer schiet zie ik geen geld of anders drukken ze op het alarm :huh:

Je moet een winkel binnenlopen waar een verkoper je de hele tijd achteraankijkt. (dus geen pizzarestaurant) en dan na een poosje een wapen pakken waar je iemand in één keer mee dood schiet. Dat vervolgens op z'n kop richten. Dan kijktie je helemaal verbaasd aan. Dan legtie eerst één stapel geld op de toonbank. Als je dat geld gepakt hebt, heb je de winkel al overvallen. Als je meer wilt, krijg je ook meer politiesterren, dus zou het niet doen. Paf dan de verkoper neer en ga er vandoor. Er is op internet ergens op een Russische site een plattegrond verkrijgbaar welke winkels je moet overvallen. In ieder geval kan je wel de winkels overvallen waar ja handgereedschap kunt kopen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...