jaah90 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Je hebt de cheat CIKGCGX met als beschrijving: Strandfesst Ik doe de cheat en krijg een zwembroek aan. Maar is er ook nog iets anders of? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Je hebt de cheat CIKGCGX met als beschrijving: StrandfesstIk doe de cheat en krijg een zwembroek aan. Maar is er ook nog iets anders of? Nou, de cheat krijgt als gevolg een tropisch beach sfeer Volgens mij dragen de peds dan ook zomerse kleren zoals bikini en zwembroek. Overigens heb je ook slippers aan Bewerkt: 20 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Je hebt de cheat CIKGCGX met als beschrijving: StrandfesstIk doe de cheat en krijg een zwembroek aan. Maar is er ook nog iets anders of? Nee, alleen jij en de voetgangers hebben andere kleren (strandkleding) aan. Reageren
SWYV Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 en geen feest? zoals die missie waarbij jij moet dansen maar zelfde feest te vinden of niet of op andere plaats? ik dacht dat ik ooit iets zag op een rotste bij de San fierro Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Nee helaas, er komt met die cheat geen strandfeest zoals in die missie wat jij bedoeld, Life's A Beach. Reageren
SWYV Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 wel jammer dat R* dit niet gedaan hebben en ja idd die missie "Life's a beach" want als er toch buiten de missies kun doen dan is het veel leuker en veel meer te doen en ook veel meer sfeer Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 er rijden dan ook veel cabrio's en strandwagens en ijscokarren rond hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.