Galiorix Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Ik heb een uurtje geleden de drivers van mijn chipset opnieuw geinstalleert. Toen ik de computer opnieuw opstartte begon ie te kraken als een dolle. Hoe komt dit , heb ik mischien iets fout gedaan? Editje: Als je een beetje zit te surfen op het internet , en je bent een stille pc gewend , dan word dit toch wel erg irrietant. Bewerkt: 20 mei 2007 door Galiorix Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Welke chipset heb je? Je kunt dit bekijken met bijvoorbeeld een programma als Everest. Als we dit weten, kunnen we je beter helpen denk ik. Je kunt ook zelf even op Google zoeken, en daar de naam van je chipset invoeren. Er zullen ongetwijfelt meer mensen zijn die jou probleem ook hebben gehad. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Maar hoe kan het opeens gebeuren , de installatie zij: De originele software die bij Windows geleverd word , word vervangen door software die optimaal met chipset werkt (of iets dergelijks) en eigenljk ben ik er alleen maar op achteruit gegaan Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Maar hoe kan het opeens gebeuren , de installatie zij: De originele software die bij Windows geleverd word , word vervangen door software die optimaal met chipset werkt (of iets dergelijks) en eigenljk ben ik er alleen maar op achteruit gegaan Weet je zeker dat je dan echt de goede versie voor jouw chipset hebt gedownload en geïnstalleerd? Probeer anders weer de originele chipset te installeren, als je daar de nodige dingen voor hebt. Als het probleem er dan nog steeds is, zal het in ieder geval niet meteen aan die nieuwe installatie liggen. Kijk dus goed uit voor de goede download voor jouw chipset. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) het gekke was dus , bij mijn PC zit een recovery disk , met alle software van mijn hardware. toen heb ik ,omdat ik dacht dat ik wat andere problemen had door mijn chipset , ik instaleer de driver van de CD nog een keer. en toen ik hem dus reboote , kraakte die als een gek. Editje: mijn chipset nVIDEA nFORCE 4, AMD HAMMER Bewerkt: 20 mei 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.