j1mb0 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 als je die missie hebt gedaan dan kan je iets van een skill trainen maar welke skill is dat? Want mijn engels is niet zo goed Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik denk dat je dan de Stealth Skill bedoelt. In deze missie kun je hem goed gebruiken, maar buiten missies is er geen mogelijkheid om dit nog extra te trainen. Het is dus alleen een missie waarin je dit moet gebruiken, je krijgt er niet een aparte skill bij. Met Stealth bedoel ik dat je in deze missie moet sluipen, om het boek op te halen wat je nodig hebt voor de missie. Reageren
j1mb0 Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik denk dat je dan de Stealth Skill bedoelt. In deze missie kun je hem goed gebruiken, maar buiten missies is er geen mogelijkheid om dit nog extra te trainen. Het is dus alleen een missie waarin je dit moet gebruiken, je krijgt er niet een aparte skill bij.Met Stealth bedoel ik dat je in deze missie moet sluipen, om het boek op te halen wat je nodig hebt voor de missie. Ja ok thx he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.