TranceJunkie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) Hey, Ik was net in het huis van Mad Dogg in Los Santos en ik zag daar een hele vette foto. De foto hangt in de kamer waar ook dat tijgervelkleed op de vloer ligt en er staat ook n bureau en een stoel en een koelkastje in, je herkent het gelijk wel. Hij hangt, als je binnenkomt, aan de rechterwand. Anyway, deze foto is best creepy, want het lijkt wel alsof er aliens in een kring staan 's nachts (van schuin boven af, maar wel dichtbij) en in het midden als je goed kijkt , zie je ook dat standaard alienfiguur, ik bedoel dan een hoofd met 2 grote ogen. Bekijk de foto maar es even, want ik vind hem best creepy en ook die aliens zien er best eng uit Bewerkt: 7 december 2004 door TranceJunkie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ja ik kijk straks wel ff. maar keek jij toen dit huis al van jou was of gewoon tijdens een missie dat je er in moet of zo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Ik heb wat met de levels moeten spelen omdat hij te donker was, maar dit is het schilderij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 het lijkeb inderdaad wel op alien's, dat ding in het midden. ik dacht eerst dat het een groot oog was. maar nu zie ik in dat witte, die twee ogen. bizar... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Is wel een vette foto, ik ben zo juist ook een kijkje gaan nemen in het huis van madd dogg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 dat ding in het midde lijkt wel op de lichtjes die je soms ziet in sf en in de desert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) @ BrokenTable: Mooi werk kerel (Y) Vette foto he???? Ik vind m zo vet, omdat die aliens niet overdreven zijn, maar ze zien er meer uit zoals je ze ook wel es in the X-Files series zag. Nog steeds best creepy! Anyway... Zit hier nou n speciale betekenis achter, of moeten we de foto gewoon laten voor wat het is???? Bewerkt: 8 december 2004 door TranceJunkie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) Ik heb hier mijn eigen mening over. Ik denk dat het iets anders is, iets wat niks met aliens te maken heeft. Het is zo'n theelichtjes ding, in de vorm van mannetjes die in een kring staan (heeft iets te maken met budha volgens mij) En dat in het midden is een theelichtje. Dat is wat ik denk dat het is... Mijn beste vriend heeft zo'n ding thuis staan, ik ga ff zoeken naar een plaatje op internet... een met honden een met katten een met engeltjes: een met vrouwtjes Dit zijn de "echte" (buddha) Deze lijkt er het meest op: het symboliseerd "het dansen om vuur samen met vrienden" :ph34r: Bewerkt: 8 december 2004 door CelicaVB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) Whoa scherp opgemerkt CelicaVB! Hahaha, inderdaad je hebt gelijk vooral die laatste lijkt er erg veel op...:( Anyway, het blijft een mooie mysterieuze foto! EDIT: Aan de andere kant... Waarom zou iemand zoon groot schilderij van een theelichtje in zijn huis hangen??? :blink: Bewerkt: 8 december 2004 door TranceJunkie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Whoa scherp opgemerkt CelicaVB!Hahaha, inderdaad je hebt gelijk vooral die laatste lijkt er erg veel op...:( Anyway, het blijft een mooie mysterieuze foto! EDIT: Aan de andere kant... Waarom zou iemand zoon groot schilderij van een theelichtje in zijn huis hangen??? :blink: Je typ ten eerste gewoon het zlefde dat het misterieus blijft en dan ga je het over een thee lichtje hebben wat zit je nou te lullen tuurlijk gaat het niet persee over een theelichtje <_< <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 hij heeft het over een theelichtje omdat celica dat opmerkte dus ik vind niet dat hij lult en ook goed opgemerkt van celica Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Whoa scherp opgemerkt CelicaVB!Hahaha, inderdaad je hebt gelijk vooral die laatste lijkt er erg veel op...:( Anyway, het blijft een mooie mysterieuze foto! EDIT: Aan de andere kant... Waarom zou iemand zoon groot schilderij van een theelichtje in zijn huis hangen??? :blink: Je typ ten eerste gewoon het zlefde dat het misterieus blijft en dan ga je het over een thee lichtje hebben wat zit je nou te lullen tuurlijk gaat het niet persee over een theelichtje <_< <_< Ben je ongesteld ofzo? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Dude het zijn theelichtjes!! KIJK GOED DAN, DAT ZIJN KOALABEREN IN EEN KRING!! :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RicX Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Deze lijkt er het meest op: het symboliseerd "het dansen om vuur samen met vrienden" :ph34r: Het ding zelf heet "De Vriendenkring" Heb er thuis ook een staan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik weet niet wat het is maar het is wel freaky Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts